Kanarifuglene: [KL] League
-
-
Gegroet allen!
Sommige zullen mij allicht kennen, anderen niet. Misschien dat 'King Artuur' voor deze mensen wel een belletje doet rinkelen
Uit nostalgische overwegingen zou ik graag nog eens meedoen aan de KL league. Ik zie dat hier reeds lang niet gepost is en ik vroeg me af of dit concept überhaupt nog bestaat.
Ik kijk er naar uit!grts
Artuur -
@dikketuur_nl Hi Artuur,
KL bestaat zeker nog. Het huidige seizoen is alleen net 2 weken onderweg, maar in de komende weken zal een inschrijftopic geopend worden. Dus hou het vooral in de gaten
-
Beetje later dat gewild, maar ff genieten van de feestdagen
-
@maricja_nl Bedankt! Zal ik zeker doen
-
@vundezz_nl KL is natuurlijk een individuele competitie, dus ik snap je punt zeer zeker. Al snap ik best dat het makkelijker is om aan een crewgenoot een speler te vragen dan aan een andere manager. Het is 'makkelijker' en vaak denkt men al vooraf dat een andere manager eerder nee zal zeggen.
Ik hoop dat ieder zich wel houdt aan de normale transferregels en gangbare bedragen vraagt/accepteert. Schroom ook vooral niet om met andere deelnemers te handelen. Anders zit er inderdaad niets anders op om een KL-transferregel in te stellen. Hier heb ik al eens eerder over nagedacht. Dat managers onderling dan een minimale marge moeten hanteren voor een transfer binnen de competitie.
Als er meningen of ideeën zijn hieromtrent, hoor ik het graag en gooi het vooral in de groep (maar houdt het ten alle tijde ook vriendelijk )
-
Iemand hier nog wat gehoord van Rene? Ik had hem een tijdje geleden een PM gestuurd waarop hij in eerste instantie reageerde, maar daarna niet meer.
-
Komt er ook een tweede competitie voor de KL2?
Voor mijn gevoel is het zo wel heel lastig om te promoveren vanuit KL3 met maar 2 promotieplekken per competitie. -
@roytjuh2_nl maak je geen zorgen. Dat dacht ik vorig seizoen ook met KL4 naar 3 Maar er zijn heel veel nieuwe aanmeldingen steeds en aantal afmeldingen. Zowat iedereen met wie ik in KL4A zat zit ik nu mee in KL3B
-
@fc-legend-kyrill_nl Jaa ik maak me er ook geen zorgen over, maar voor mijn gevoel lijkt het heel lastig om te promoveren en blijf je veelal in dezelfde divisie zitten.
Ik denk dat er veel bekenden zijn omdat er een KL3b bij is gekomen, dan moeten er ook een hele hoop promoveren om deze competitie op te vullen -
@maricja_nl Thanks for the response. Fijne Jaarwisseling allemaal !
-
@dikketuur_nl Welke René?
-
@maricja_nl Frits van Turenhout
-
@dikketuur_nl daar zit ik mee in een whatsapp groep haha
-
@dikketuur_nl Hij zit niet meer actief op osm
-
@appiel_nl Zei hij tegen mij ook idd. Maar ik zag dat hij begin november nog eens online was gekomen dus eens een pm gestuurd
-
Aardige gozer. Zag idd ook een tijdje terug dat ie onlangs online geweest was. Kreeg toen een sprankje hoop dat de Kanaries zouden terugkeren.
Sws leuk om te zien dat we nu 3 kanaries weer in de KL hebben. Doet mij deugd
-
En Hessel, daar nog iemand wat van gehoord sinds zijn OSM-pensioen?
-
@dikketuur_nl Ik niet iig. Veel kanaries zijn met OSM pensioen of spelen nog op hun gemakje.
Meen dat er nog wel rustig duelletjes gespeeld worden door ze. Miss wilt @AppieL_NL er nieuw leven in blazen -
@maricja_nl En hoe, RIP hun tegenstanders