Kanarifuglene: [KL] League
-
@lfcklompie_nl
De tweede helft van de competitie is het over het algemeen moeilijker om spelers te verkopen, weet zeker dat je niet de enigste bent. -
8 uitduels op rij in competitie ongeslagen
-
@fc-legend-kyrill_nl puntje heb je niets aan, maar goed bezig!
-
Kan iemand me vertellen wanneer dit seizoen precies afloopt? Dus de datum die in de kalender bij het zogenaamde 'seizoensoverzicht' staat. Dan weet ik hoe lang m'n volgende competitie nog mag zijn om die sub tegen volgend KL seizoen vrij te hebben
-
-
@dikketuur_nl Het volgende seizoen zal op ongeveer 8 februari starten (onder voorbehoud van events)
-
@karel-beterweter_nl thnx! Klopt! We hebben beide en evenveel punten, 8 winst 8 gelijk en 3 verlies alleen doelsaldo is anders Maar het is wel duidelijk wat het gaat worden bij ons, of er moeten nog mennsen 2e seizoenshelft heel veel punten laten liggen.
-
@fc-legend-kyrill_nl in ieder geval nog succes verder
-
Eindelijk een aantal overwinningen op rij en nu op doelstelling. Laatste potjes tegen Juve en AC Milan gewonnen!
Hopelijk de weg omhoog ingezet
-
Het gerucht gaat dat de platte kar al geboekt is en er as we speak een protocol wordt gemaakt om een coronaproof huldiging door de straten van Florence te organiseren. Alle balkonnetjes in de historische binnenstad zullen paars kleuren.
-
@meneer-speksnijder_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Het gerucht gaat dat de platte kar al geboekt is en er as we speak een protocol wordt gemaakt om een coronaproof huldiging door de straten van Florence te organiseren. Alle balkonnetjes in de historische binnenstad zullen paars kleuren.
ongrijpbaar deze competitie ben je, niemand kon het nog spannend maken
-
@karel-beterweter_nl thnx karel! Jij ook! Zou wat grappigs vertellen ik word door heel veel mensen ook Karel genoemd
-
@fc-legend-kyrill_nl pfff toevallig... mijn broer heet Karel
-
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@dikketuur_nl Het volgende seizoen zal op ongeveer 8 februari starten (onder voorbehoud van events)
Dat komt nu eens perfect uit zie, mijn sub komt vrij op 8 februari
-
@fc-legend-kyrill_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@karel-beterweter_nl thnx karel! Jij ook! Zou wat grappigs vertellen ik word door heel veel mensen ook Karel genoemd
Lijkt op mekaar, die Kyrill is een Kerel genaamd Karel
-
@dave-jansen_nl Ik ken toevallig ene Rik die vaak Karel wordt genoemd
-
@ralph-ramaekers_nl Toevallig ook zo'n Beterweter....
-
Misschien een tussenstand weer leuk voor de laatste fase van de competitie?
-