Kanarifuglene: [KL] League
-
@meneer-speksnijder_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Het gerucht gaat dat de platte kar al geboekt is en er as we speak een protocol wordt gemaakt om een coronaproof huldiging door de straten van Florence te organiseren. Alle balkonnetjes in de historische binnenstad zullen paars kleuren.
ongrijpbaar deze competitie ben je, niemand kon het nog spannend maken
-
@karel-beterweter_nl thnx karel! Jij ook! Zou wat grappigs vertellen ik word door heel veel mensen ook Karel genoemd
-
@fc-legend-kyrill_nl pfff toevallig... mijn broer heet Karel
-
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@dikketuur_nl Het volgende seizoen zal op ongeveer 8 februari starten (onder voorbehoud van events)
Dat komt nu eens perfect uit zie, mijn sub komt vrij op 8 februari
-
@fc-legend-kyrill_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@karel-beterweter_nl thnx karel! Jij ook! Zou wat grappigs vertellen ik word door heel veel mensen ook Karel genoemd
Lijkt op mekaar, die Kyrill is een Kerel genaamd Karel
-
@dave-jansen_nl Ik ken toevallig ene Rik die vaak Karel wordt genoemd
-
@ralph-ramaekers_nl Toevallig ook zo'n Beterweter....
-
Misschien een tussenstand weer leuk voor de laatste fase van de competitie?
-
-
@joost-sœter_nl Stond gepland voor vandaag
-
Inschrijven voor volgend seizoen is ook weer mogelijk
-
@maricja_nl ik zie niet waar maar zet mij er maar bij begin ik ff vanaf begin.️
-
@donkerblauw_nl moet je beter kijken, staat 1 topic hierboven al
-
@donkerblauw_nl Je staat er al bij zag
-
Ik heb een idee en ik ben erg benieuwd naar jullie meningen.
Al enkele keren heb ik berichten ontvangen van vermoedens dat crewleden samenspelen in de KL. Dit is uiteraard niet de bedoeling, want KL is een individuele competitie.
Spelers transfereren mag uiteraard, maar helaas wilt het nog wel eens voorkomen dat men een oogje dicht knijpt voor een crewgenoot. Begrijpelijk, want je wilt je crewgenoot wel helpen, maar het is niet fair voor andere spelers in de competitie
En met de komst van veel nieuwe spelers , waardoor het vaker voor kan/zal komen dat crewleden bij elkaar in de competitie komen, is een regel omtrent transfers miss wel handig.Vandaar ik bedacht om met ingang van het volgende seizoen een transferregel in te voeren:
"Transfers van spelers tussen managers in dezelfde competitie dienen plaats te vinden tegen een bepaalde waarde. In de KL zullen deze transfers moeten plaatsvinden tegen een marge tussen 1,4 en 1,7x de waarde van de speler."Wat denken jullie hiervan?
Ik hoor graag jullie meningen -
@maricja_nl Mij is het om het even, ik doe sowieso nooit transfers met andere managers, tenzij een heel goed bod doen
-
@maricja_nl Lijkt me prima, al moet ik erbij zeggen dat ik nou niet per se mijn calculator wil gebruiken om osm te spelen.
-
@rmcf_nl Dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Niet iedereen is een rekenwonder
Een andere suggestie wat bij mij is aangedragen, is om een marge van 1,6x en hoger aan te houden. Zo kunnen managers bij problemen met hun selectie nog altijd een speler van de tl halen.
Ik moet zeggen dat dit mij ook overkomen is Vanwege blessures en schorsingen, had ik nood op m'n middenveld, waardoor ik vlak voor de sim nog een speler van een andere manager uit de competitie gepakt had. Beetje slordig natuurlijk, maar daar betaal je dan ook de prijs voor #oeps
-
@maricja_nl prima idee! Hoger mag uiteraard altijd