Laatste inlog van managers niet meer zichtbaar
-
Managernaam:BioBas
Clubslot: Alle
Datum en Tijd van het optreden van de bug:Sinds de invoering van het Medaille systeemScreenshot(s):
Welk apparaat: IOSapp
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:Sinds het invoeren van het medaille systeem kan ik niet meer zien wanneer een manager voor het laatst is ingelogd en eventueel zijn opstelling heeft aangepast. Erg onhandig voor als je competitieve competities speelt zoals duels
Overige opmerkingen:
Wordt het medaille systeem snel geëvalueerd? Het forum staat vol klachten en het systeem zit vol fouten en lijkt contraproductief.
Ik heb al van veel managers gehoord dat ze gaan stoppen, is dat jullie doel? En graag niet weer zeggen dat de managers dit een goed systeem vinden, maar graag een serieuse reactie waaruit blijkt dat er ook naar de managers wordt geluisterd. Waarom houden jullie niet beide systemen naast elkaar aan?Merk + type toestel: Iphone SE (1ste gen)
OS (besturingssysteem) Versie:14.4.2
OSM App Versie:4.8.6
-
Hoi,
Ik heb er een melding van gemaakt. Het is nu wachten tot een reactie vanuit Gamebasics.
-
@fc-eddie_nl Heb je een melding gemaakt van het feit dat de inlogtijden niet meer zichtbaar zijn of over het feit dat het medaillesysteem moet worden geevalueerd? (en wel heel snel graag )
Ik begrijp dat jullie het geen leuk onderwerp vinden. Maar een heel seizoen op OSM spelen, in de top 3 eindigen en 7000 punten verliezen is niet waar managers op zitten te wachten! Als een puntensysteem niet realistisch is, zal het toch echt moeten worden aangepast.
-
Dat eerste. Die andere mag je in het betreffende discussietopic plaatsen
-
@fc-eddie_nl Allemaal leuk en aardig om het op het discussietopic te zetten, maar daar gebeurt er helemaal niets mee: en het regent er klachten.
Even een voorbeeld: gisteren een Crewduel afgesloten tegen Imperium, een top crew met echt sterke managers. Zij speelden o.a. met Vunduzz, de winnaar van de afgelopen KL en Zorg Angels, de nummer 5 van deze KL, en zij staan ook 5 en 6 op de YTD KL ranglijst, duidelijk dus geen slechte managers.
Ik had DS 9 en eindig 6 plekken boven mijn DS op de 3de plek, resultaat -3456 medailles.
Sao Paulo heeft DS5 en eindigt 1 plek ONDER zijn DS op de 6de plek, resultaat +3641 medailles
Dus 6 plekken boven je DS eindigen, in een zware competitie met echt sterke managers, levert 7100 minder medailles op dan 1 plek onder je DS eindigen in dezelfde competitie? Dat is gewoon niet uit te leggen
Ik heb al verschillende (zeer goede) managers gehoord die gaan stoppen, maar die roeren zich niet op het forum.
En die nieuwe medaille ranglijst stelt geen ene donder voor, ik kan het weten, ik heb een tijd nummer 1 van de wereld gestaan! Als je maar veel competities speelt tegen slechte managers kom je vanzelf bovenaan te staan. Of een slechte manager die veel Bosscoins erin gooit, en dat is wat GB graag wil.
Bring back the manager point! -
@biobas_nl
Dat er van onze kant niet continue op gereageerd wordt, betekent niet dat er niets gebeurt met de input in dat topic. We lezen alle reacties in dat topic en rapporteren de feedback door aan de spelontwikkelaars, zodat er bij veelvoorkomende bezwaren gekeken kan worden of eventuele aanpassingen noodzakelijk zijn. -
De berekening van de medailles gaat op enen hele andere manier dan bij de managerpunten. Je moet nu dus niet meer kijken naar de plek waar je eindigt in de competitie. In de hoogste divisies verlies je veel medailles bij een nederlaag en win je er weinig bij een overwinning. En nog minder tegen een CPU-team. Je moet dus veel wedstrijden winnen om een nederlaag goed te maken.
"Als je maar veel competities speelt tegen slechte managers kom je vanzelf bovenaan te staan."
Eh, en dat was niet het geval bij de managerpunten? Als je met dat oude systeem managers uitnodigde waarvan je wist dat je tegen ze kon winnen, kon je ook meer managerpunten halen, zolang ze maar actief bleven.
Ik snap best dat het nieuwe systeem even flink wennen is en nog niet helemaal perfect is, maar ik krijg sterk de indruk dat heel veel managers gewoon aan het zeiken zijn om het zeiken. Precies zoals toen OSM van 2.0 naar 3.0 gaan. Alleen maar klagen en niet even een aantal maanden bekijken hoe het gaat en dan met goede feedback komen. Ik denk dat dat ook de reden is dat je weinig van Gamebasics hoort. Die kunnen hier ook helemaal niets mee.
Dus ja: ben je het er niet mee eens, helemaal prima, maar kom dan met goede feedback wat er anders zou kunnen/verbetert kan worden. En daarvoor is dat discussietopic.
-
De laatste logintijd zou nog steeds zichtbaar moeten zijn. Heb je misschien aanpassingen gemaakt aan de lettertypegrootte of ben je ingezoomd op die pagina? Zo niet dan hebben ze het model nummer nodig.
-
@fc-eddie_nl De inlogtijden zijn niet zichtbaar. Lettertypes en scherminstelling zijn standaard. Als ik naar links swipe kan een manager als cheater rapporteren.
Telefoontype (zie boven) iPhone SE (1ste GEN). (MLM62DN/A)
-
Dit probleem lijkt zich alleen voor te doen op toestellen van de eerste generatie in de SE-lijn. De hoeveelheid gebruikers die OSM op een eerste generatie SE-toestel spelen is zeer klein, dus op dit moment is er geen prioriteit om dit op te lossen. Pas als er meer meldingen binnenkomen gaat hier naar gekeken worden.
Het ziet er dus naar uit dat je je zal moeten richten op de data-analist als je wilt weten of iemand zijn opstelling heeft gewijzigd.
-
@fc-eddie_nl Bedankt voor de terugkoppeling. Teleurstellend dat er niet aan het probleem wordt gewerkt.
Als ze nou gewoon de MP terugbrengen ipv die nietszeggende medailles is dit probleem gelijk opgelost. 2 vliegen in 1 klap -
Dat zou voor jou mooi zijn, ja Ik verwacht niet dat we andere meldingen zullen gaan krijgen, dus ik zal dit topic bij deze sluiten.