Competitie start niet
-
Zo te zien is mijn competitie nu gereset. Alle spelers die ik sinds zondag gekocht heb zijn verdwenen (waaronder ook die van de transfer madness promotie) en ook de training progessie is weg. Krijg ik nu de coins terug die ik aan die transfers heb besteed voor de reset. Dit zijn naar schatting 15 coins geweest.
-
@koningco_nl Bij mij ook en ik had heerlijke team van afgelopen weekend met sterke spelers gehaald en via scout en nu zijn ze allemaal weg en opnieuw starten en kost me veel munten kwijt. Dank je wel.
-
Er zijn helaas problemen geweest met de servers, waardoor managers niet bij hun accounts en/of teams konden.
Men is er nu druk mee bezig om dit op te lossen.
Als alles gaat zoals verwacht, worden vandaag de problemen met de leagues opgelost en daar aansluitend worden de problemen omtrent de kwijtgeraakte bosscoins opgelost.Hopelijk is dit ook snel opgelost.
-
Bovenstaande problemen hebben wij vandaag ondervonden, alle gekochte speler weg!
Betalend lid, dus gewoon ook deel van geld weg! -
@maricja_nl worden de bosscoins ook teruggestort die we hebben verbruikt aan transfers, scouts etc?
-
@Alfonzso_NL192 @Remco-Homan_NL
Terechte vragen.
Yess. De gebruikte bosscoins worden teruggestort. -
@maricja_nl Ik ben wel ongeveer 200-400 bosscoins kwijt.
-
@mars81_nl Zoals aangegeven, worden de bosscoins die gebruikt zijn in de league, teruggestort
Vandaag worden de fouten in de servers opgelost, zodat men wel weer kan spelen. En daarna wordt er gewerkt aan het teruggeven van de bosscoins.
-
700 miljoen+ omzet tijdens de transfer madness voor niets... Amateurs.
-
@dikketuur_nl Ik heb dit persoonlijk alleen gemerkt bij een startende competitie die op zondag zou starten. Bij een competitie die op zaterdag gestart is heb ik geen probleem ondervonden. Dus het lijkt me sterk dat je 700 miljoen aan "handelsomzet" kwijt bent (tenzij de bug niet alleen startende competities betrof).
-
Mijn 1e wedstrijd is inmiddels gespeeld, dus het resetten van de competitie heeft geholpen.
Nu nog de teruggave van de boss coins, maar ik verwacht dat dat morgen wel lukt (tenzij het heel vele managers betreft en het allemaal handmatig moet gebeuren).
-
Boss coins zijn een paar minuten na het claimen in de app (onder het icoontje met aankondigingen) bijgeschreven, bedankt voor deze oplossing.
-
Als het goed is hebben alle getroffen managers een bericht ontvangen en kunnen de Bosscoins die verloren zijn gegaan nu geclaimed worden.
Uiteindelijk hebben de ontwikkelaars voor een iets andere aanpak gekozen en heeft iedereen zijn team behouden. Competities zijn gereset, maar niemand is daarna 'gekicked'.
-
Ik laat dit topic nog even open staan voor het geval er toch iets niet helemaal goed gaat.
-
@koningco_nl said in Competitie start niet:
@dikketuur_nl Ik heb dit persoonlijk alleen gemerkt bij een startende competitie die op zondag zou starten. Bij een competitie die op zaterdag gestart is heb ik geen probleem ondervonden. Dus het lijkt me sterk dat je 700 miljoen aan "handelsomzet" kwijt bent (tenzij de bug niet alleen startende competities betrof).
Toch is het zo. En dan wordt mijn team (BarΓ§a) gereset en staat Messi er niet eens tussen. Wat zal dit keer de verklaring zijn?
-
Door de reset begint je competitie weer helemaal opnieuw en wordt de meest recente update van de Spaanse competitie overgenomen. Gisteren is er een update geweest en zit Messi dus niet meer bij Barcelona.
-
Ik merk zojuist dat de scheidsrechters niet meer zichtbaar zijn op de website (pagina Programma, Fixtures). Dit speelt alleen bij het account (sub 4) waar de competitie gereset is. Niet alleen bij de wedstrijd van vandaag, maar ook bij de wedstrijden van de komende dagen. Hebben meer mensen hier last van?
-
@koningco_nl said in Competitie start niet:
Ik merk zojuist dat de scheidsrechters niet meer zichtbaar zijn op de website (pagina Programma, Fixtures). Dit speelt alleen bij het account (sub 4) waar de competitie gereset is. Niet alleen bij de wedstrijd van vandaag, maar ook bij de wedstrijden van de komende dagen. Hebben meer mensen hier last van?
Is dit nog steeds een issue? Zo ja, zou je dan een screenshot kunnen posten?
-
@fc-eddie_nl Nee, het is opgelost. Was een eenmalig foutje denk ik dat inmiddels gefixed is.
-
Goed om te horen