Gratis bosscoins in app werkt niet
-
Sinds gisteren verschijnt de knop 'gratis ' ineens niet meer midden bovenin het scherm. Dit is zowel op mijn Samsung tablet als op mijn telefoon (Samsung S10). Daarmee kijk je altijd 3 adds, maar dat gaat momenteel dus niet.
-
Klopt, ik ben dus niet de enige. Normaal kan je 9 bosscoins per uur verdienen, maar nu is dat 0.
Weet niet 100% of het een bug is of dat ze een nieuwe strategie hebben om geld te verdienen etc. -
Ik zie de 'gratis'-knop voor het bekijken van video's gewoon in mijn OSM app staan, zowel bovenin als in het menu. En ik kan ook de video's bekijken.
Speelt dit probleem nu nog steeds? Zo ja, hebben jullie de meest recente versie van de OSM app geïnstalleerd? Voor Android is dat versie 4.0.15.4.
-
@FC-Eddie_NL gisteren nog geupdate op zowel tablet als telefoon maar bij allebei werkt het nog steeds niet in de app. Dwz 1 keer en daarna nooit meer. Op de website wel, maar niet in de app.
Vreemd... -
@FC-Eddie_NL Het probleem is er nog steeds en het was juist gebeurd na de laatste app update versie.
Dit werkt er niet meer na de update;
- Gratis Bosscoins knop is verdwenen (3x gratis)
- De knop in de venster waar je Boss coins en club valuta om weer 3x gratis bosscoins te krijgen blijft doorzichtig.
- De knop in "Gratis (Bosscoin icoon)" om weer 3x gratis te krijgen blijft ook doorzichtig.
- De dagelijkse claim van 87K en 3 bosscoins refresh zichzelf ook niet.
Wat wel werkt;
- Ad kijken zodat de spion sneller terug komt.
- Ad kijken voor de trainingen
- Ad kijken voor transfers
-
Gebruiken jullie een VPN?
-
@FC-Eddie_NL Nee.
-
@FC-Eddie
Nee ik ook niet -
@FC-Eddie_NL ik heb hetzelfde probleem. Geen 9 boss coins per uur met video's. Af en toe kan je wel scout verkorten. Speel op Android met nieuwste geüpdate versie osm
-
@Coach-Taylor_NL ik heb zelfde probleem, bij support forum osm world zie ik dat Android gebruikers problemen hebben, zie topic bij support "there are no video's to watch"
-
Ik lees bij landelijk dat er een fout zit in de timer bij de nieuwste Android patch. Het wordt verholpen. In de tussentijd helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert. Dan kan je weer 9 video's kijken voor coins. Na ruim een uur weer verwijderen/installeren etc...
-
Nice, thanks voor het delen allen!
-
Het probleem is gemeld bij de ontwikkelaars, dus het is vooralsnog afwachten tot meer duidelijkheid over een oplossing van het probleem.
-
@FC-Eddie_NL Bedankt.
-
@Coach-Taylor_NL ik baal er ook van dat de promo codes alleen zijn voor mobiele users, maar als je dan op pc speelt kan je alleen video's maar krijg je geen dubbelen of drie boss-coins. Is ook niet eerlijk
-
De dubbele en driedubbele Bosscoins-event gelden niet voor het bekijken van video's. Deze gelden alleen voor de aanbiedingen die door de externe partners worden aangeboden.
-
@FC-Eddie_NL
Het werkt weer. Bedankt voor het oplossen! -
W wooper_NL locked this topic on