Transfer engine
-
Ik ben pas heel onlangs begonnen met OSM maar ik had toch nog volgende vraag waar ik niet meteen een sluitend antwoord op kon vinden. Vandaar dus volgende vraag.
Is er een maximumbedrag die de transfer engine uitgeeft aan spelers die je te koop zet op de transferlijst? Ik had ergens gelezen 15 miljoen, maar het artikel was al enkele jaren oud.. Als iemand mij kan helpen met het actuele bedrag, dan zou dat best wel handig zijn.
Alvast bedankt.
-
Hoi,
Alleerst welkom op OSM en dit forum.
Om je vraag te beantwoorden: Nee, er is geen limiet meer op het bedrag waarop de engine spelers koopt. Vroeger was het inderdaad 15 miljoen, maar dat is al een lange tijd niet meer aan de orde.
Dat wil overigens niet zeggen dat ook elke speler voor elk willekeurig bedrag wordt verkocht. In de regel is het nog zo, dat hoe duurder een speler, hoe lastiger het wordt om deze te verkopen. Je moet hier ook een beetje geluk bij hebben. Soms zal je een speler voor een hele hoge waarde vrij snel weten te verkopen en de andere keer lijkt het maar niet te lukken.
Van tijd tot tijd hebben we speciale weekendevents waarbij er een hogere verkoopkans is. Tijdens dit soort events is het over het algemeen makkelijker om hele dure spelers te verkopen.
-
@FC-Eddie_NL Dank voor het duidelijke antwoord.
-
Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze je topic.
-