Loting CC 95
-
@Trikki-Rikkie_NL Timeenennaam, sorry.
-
@Trikki-Rikkie_NL
Is gewoon mn echte achternaam -
Sorry Tim, maar wij kunnen niet alles weten, en wij zijn denk ook niet de eerste die jou naam verkeerd hebben geschreven.
-
@wooper_NL said in Loting CC 95:
Opgelet, tijd van aanmaken is veranderd door het zomeruur: tussen 21.30 en 22.30 ipv 21.00 en 22.00
Voor de eredivisie: kan iemand van de musketiers of Road2Glory de competitie aanmaken?
Loting eredivisie: iemand van Road2Glory maakt de league aan.
Aangezien blijkt dat niemand van Road2Glory hiervan op de hoogte is en deze crew niet wil openen zal ik eredivisie zo dadelijk aanmaken.
-
Tweede divisie zal morgen aangemaakt worden.
-
@wooper_NL wij wachten nogsteeds op een uitnodiging van rberg zoals staat aangegeven in de eerste klasse. Nou zie ik wel een uitnodiging van een crewmaatje van hem. Maar dat is niet de juiste competitie wat ik zo zie. Plus als iemand anders het dan doet commeniceer dit dan even dan weten we dat. Nu wachten we nogsteeds op de juiste uitnodiging. Mensen moeten ook weer werken morgenochtend dus hoop dat het nog geregeld kan worden
-
Geen eerste klasse maar eerste divisie hehe
-
@Carphunter79_NL Ik krijg net de melding dat r. Berg de league verkeerd heeft aangemaakt en Remcovandaal deze zal openen. R.berg heeft geen slot meer vrij en zal morgen pas instappen.
-
Wegens foutieve instellingen in de eerste aangemaakte competitie waren wij genoodzaakt om last minute te wisselen van manager voor het aanmaken. Omdat de competitie tussen 21:30 en 22:30 aangemaakt dient te worden hebben we dit binnen 15 minuten moeten regelen. Door de hectiek van het aanmaken (toevoegen managers en juiste instellingen realiseren) hebben we dit niet tijdig naar de rest kunnen communiceren. Bij deze wil ik namens TVE onze excuses aanbieden en hopen wij op jullie begrip.
-
@wooper_NL
Ik maak vanavond inderdaad de tweede divisie aan. Just Relax zit nog in vakantie modus -
Veertjeeeee is met 5 e's achteraan. Gevonden via de crew
Tot vanavond! -
Alle uitnodigingen zijn verstuurd!
Veel succes iedereen -