Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Revu

Revu

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
16 Posts 3 Posters 1.5k Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • nielssie2_NLN nielssie2_NL

    @wooper_NL

    Dat is het probleem, ik krijg nergens iets gevonden op hun site waar ik contact met ze kan opnemen. Het enige wat ik gevonden krijg is een contact formulier voor bedrijven om gebruik te gaan maken van REVU

    wooper_NLW Offline
    wooper_NLW Offline
    wooper_NL
    Community Manager
    wrote on last edited by
    #6

    @nielssie2_NL U kan zeker een het contactformulier invullen op de website die dient voor de bedrijven.

    nielssie2_NLN 3 Replies Last reply
    0
    • wooper_NLW wooper_NL

      @nielssie2_NL U kan zeker een het contactformulier invullen op de website die dient voor de bedrijven.

      nielssie2_NLN Offline
      nielssie2_NLN Offline
      nielssie2_NL
      Dutch Users
      wrote on last edited by
      #7

      @wooper_NL

      Ga ik dat meteen doen!
      Mocht ik reactie hebben laat ik het weten!

      1 Reply Last reply
      0
      • wooper_NLW wooper_NL

        @nielssie2_NL U kan zeker een het contactformulier invullen op de website die dient voor de bedrijven.

        nielssie2_NLN Offline
        nielssie2_NLN Offline
        nielssie2_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #8

        @wooper_NL

        Top op heden nog steeds geen reactie mogen ontvangen vanuit Revu …

        1 Reply Last reply
        0
        • wooper_NLW wooper_NL

          @nielssie2_NL U kan zeker een het contactformulier invullen op de website die dient voor de bedrijven.

          nielssie2_NLN Offline
          nielssie2_NLN Offline
          nielssie2_NL
          Dutch Users
          wrote on last edited by
          #9

          @wooper_NL

          Ondertussen meer dan 15 dagen geleden gedaan, maar nog steeds geen reactie?

          FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
          0
          • nielssie2_NLN nielssie2_NL

            @wooper_NL

            Ondertussen meer dan 15 dagen geleden gedaan, maar nog steeds geen reactie?

            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by
            #10

            @nielssie2_NL

            Hoi,

            Ik zal ook even mijn menig geven.

            Ik denk niet dat je op zo'n manier contact kunt krijgen met de aanbieder. Dit zal echt via de OSM app moeten. Kom je nog steeds niet verder via dat headset-icoontje? Ik zag namelijk dat Revu 14 dagen de tijd neemt om die tickets in behandeling te nemen.

            nielssie2_NLN 1 Reply Last reply
            0
            • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

              @nielssie2_NL

              Hoi,

              Ik zal ook even mijn menig geven.

              Ik denk niet dat je op zo'n manier contact kunt krijgen met de aanbieder. Dit zal echt via de OSM app moeten. Kom je nog steeds niet verder via dat headset-icoontje? Ik zag namelijk dat Revu 14 dagen de tijd neemt om die tickets in behandeling te nemen.

              nielssie2_NLN Offline
              nielssie2_NLN Offline
              nielssie2_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by
              #11

              @FC-Eddie_NL

              Bedankt voor de reactie!

              Nee, tot nu toe (bijna) elke dag gekeken, maar via dat icoontje niets, en op die mail heb ik ook nog geen reactie gehad (die ik ook niet verwacht)…

              Echter is het ondertussen bijna 30 dagen geleden (heb ongeveer 3dagen gewacht met plaatsten van dit topic) en volgens REVU moet ik binnen 30 dagen contact opnemen..

              FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
              0
              • nielssie2_NLN nielssie2_NL

                @FC-Eddie_NL

                Bedankt voor de reactie!

                Nee, tot nu toe (bijna) elke dag gekeken, maar via dat icoontje niets, en op die mail heb ik ook nog geen reactie gehad (die ik ook niet verwacht)…

                Echter is het ondertussen bijna 30 dagen geleden (heb ongeveer 3dagen gewacht met plaatsten van dit topic) en volgens REVU moet ik binnen 30 dagen contact opnemen..

                FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NL
                Moderator NL
                wrote on last edited by
                #12

                @nielssie2_NL

                Om welke aanbiedingen gaat het eigenlijk? In je screenshot die je een tijdje terug had gedeeld staat er 'credited' bij die twee aanbiedingen. Dat zou moeten betekenen dat deze zijn uitbetaald.

                Ik zal in ieder geval navragen hoe het contact op nemen met Revu werkt.

                nielssie2_NLN 1 Reply Last reply
                0
                • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                  @nielssie2_NL

                  Om welke aanbiedingen gaat het eigenlijk? In je screenshot die je een tijdje terug had gedeeld staat er 'credited' bij die twee aanbiedingen. Dat zou moeten betekenen dat deze zijn uitbetaald.

                  Ik zal in ieder geval navragen hoe het contact op nemen met Revu werkt.

                  nielssie2_NLN Offline
                  nielssie2_NLN Offline
                  nielssie2_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by
                  #13

                  @FC-Eddie_NL

                  Het gaat om 3 enquêtes die ik tijdens de vorige “x3 promo” heb ingevuld.
                  Gaat niet over die twee die wel uitbetaald zijn

                  Heel erg fijn dat het uitgezocht wordt, hoor het graag!!

                  FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                  0
                  • nielssie2_NLN nielssie2_NL

                    @FC-Eddie_NL

                    Het gaat om 3 enquêtes die ik tijdens de vorige “x3 promo” heb ingevuld.
                    Gaat niet over die twee die wel uitbetaald zijn

                    Heel erg fijn dat het uitgezocht wordt, hoor het graag!!

                    FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NL
                    Moderator NL
                    wrote on last edited by
                    #14

                    @nielssie2_NL

                    Het is wel handig om te weten wat er bij de status en 'get help' staat van die drie aanbiedingen. Volgens mij moet je namelijk via die weg contact op nemen met Revu.

                    nielssie2_NLN 1 Reply Last reply
                    0
                    • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                      @nielssie2_NL

                      Het is wel handig om te weten wat er bij de status en 'get help' staat van die drie aanbiedingen. Volgens mij moet je namelijk via die weg contact op nemen met Revu.

                      nielssie2_NLN Offline
                      nielssie2_NLN Offline
                      nielssie2_NL
                      Dutch Users
                      wrote on last edited by
                      #15

                      @FC-Eddie_NL

                      Er staat nog precies hetzelfde als op de screenshot, waardoor ik op die manier geen contact kan opnemen.

                      Maar ik heb die 3 enquêtes wel echt goed afgerond, waarna er ook stond dat ik de coins zou krijgen. En ik heb in totaal misschien al wel 10/15 enquêtes via REVU gedaan (eerst deed ik altijd via Tapjoy), de overige heb ik altijd gewoon uitbetaald gekregen. Maar omdat die 3 enquêtes toch over zo’n 500 coins gaat wil ik wel graag contact met ze kunnen opnemen en mijn coins ontvangen, is toch een behoorlijk aantal haha😅

                      FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                      0
                      • nielssie2_NLN nielssie2_NL

                        @FC-Eddie_NL

                        Er staat nog precies hetzelfde als op de screenshot, waardoor ik op die manier geen contact kan opnemen.

                        Maar ik heb die 3 enquêtes wel echt goed afgerond, waarna er ook stond dat ik de coins zou krijgen. En ik heb in totaal misschien al wel 10/15 enquêtes via REVU gedaan (eerst deed ik altijd via Tapjoy), de overige heb ik altijd gewoon uitbetaald gekregen. Maar omdat die 3 enquêtes toch over zo’n 500 coins gaat wil ik wel graag contact met ze kunnen opnemen en mijn coins ontvangen, is toch een behoorlijk aantal haha😅

                        FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NL
                        Moderator NL
                        wrote on last edited by FC Eddie_NL
                        #16

                        @nielssie2_NL

                        Als er 'credited' staat dan zijn ze al uitgekeerd en is het ook niet nodig om contact op te nemen. Daarom staat er ook verder niets bij 'get help'.

                        Indien je zeker weet dat ze niet zijn uitgekeerd, dan kan je het beste even contact op nemen met de klantenservice. Die vind je in onderstaande link en vervolgens klik je op 'een aanvraag indienen'. Vul het contactformulier in het Engels in en vermeld zoveel mogelijk details, inclusief screenshot(s).

                        https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl

                        Via dit forum kunnen we verder niets voor je doen, dus bij deze sluit ik dit topic.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL locked this topic on
                        Reply
                        • Reply as topic
                        Log in to reply
                        • Oldest to Newest
                        • Newest to Oldest
                        • Most Votes


                        • Login

                        • Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Categories
                        • Recent
                        • Tags
                        • Popular