Duels bekijken
-
Goede avond,
Ik kan sinds een paar maanden geen tussenstanden meer zien van duels e.d. via de app. Ik begreep dat alleen Android gebruikers dit hebben.
Word dit probleem ooit opgelost of kan ik er zelf iets aan doen?Mvg
-
@AFCA6706_NL
Hoi,
Ik heb geen idee. Ik weet geen eens of dit überhaupt een bekende bug is. Heb je de onderstaande handelingen als eens geprobeerd? Zorg er wel voor dat je een manier hebt om weer op je account in te loggen voordat je dit probeert.
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM app
- Herstart je telefoon
- Installeer de OSM app weer opnieuw
Mocht dit het probleem niet oplossen, dan mag je dit melden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshot(s). Het bugtemplate vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
-
This post is deleted!
-
Bedankt voor je antwoord.
Wel apart dat je hier niks vanaf weet, wamt op het World forum is het ook al een bekend probleem en veel managers hebben hier last van.
Ik heb alles al geprobeerd, maar helaas werkt niks.
Is het wel handig om hier een formulier voor in te vullen, aangezien GB/miniclip niet weten wie er in mijn crews zitten?Mvg
-
@AFCA6706_NL
Ah, je doelt op dit topic https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/70727/bug-battle-overview
Ik dacht in eerste instantie dat dat topic alleen over verkeerde managernamen ging.
Ik zal er een melding van maken.
-
-
@AFCA6706_NL
Hier wordt aan gewerkt. Hopelijk volgt er binnenkort een fix in een van de nieuwe versies van app.
-
-
@FC-Eddie_NL Er zijn nu al meerdere updates geweest, maar de bug is er nog steeds.
Is het nou zo moeilijk om dit te fixen of doen ze er bij GB/Miniclip er gewoon niks aan? Oprechte vraag.Mvg
-
@AFCA6706_NL
Dit zal blijkbaar wat lastiger zijn om op te lossen.
-
@FC-Eddie_NL Hier verdienen ze natuurlijk niks aan dan interesseert het ze ook helemaal niks. Erg jammer. Zoiets kan toch geen maanden duren voordat het gefixt is?