REVU 2.0
-
In mijn vorige topic werd mij door de moderators geadviseerd om contact met GB op te nemen, wat ik meteen gedaan heb, ik kreeg deze reactie;
“Roel (Online Soccer Manager)
7 aug 2023 10:36 WESTHello Niels,
Thank you for contacting Online Soccer Manager.
These offers are maintained and offered through our partners. We unfortunately have no way to access their system and check your progress. If you have not yet received your rewards you will have to contact them regarding the status of your offer. You can do this by going into our business club, clicking on the specific partner and finding their support/missing BC button at the top or bottom of the offer wall.
Best regards,
Roel
Online Soccer Manager Player Experience “Super leuk deze reactie, maar in mijn bericht had ik al gestuurd dat het niet mogelijk is om Revu een bericht te sturen (behalve via de site, wat ik ook al gedaan heb), dus aan deze reactie heb ik vrij weinig.
Ik snap dat Revu een partner van Osm is, en geen onderdeel is van Osm zelf, maar OSM bied deze dienst wel aan..
Echt super leuk dat ik overal van het kastje naar de muur gestuurd word, maar een oplossing zou nog fijner zijn
(Geen aanval naar jullie overigens, snap dat jullie hier niets aan kunnen doen, maar hoop dat mijn frustratie ook begrepen wordt… -
Hoi,
Uiteraard snap ik je frustraties. Helaas is het zo dat OSM slechts een platform aanbiedt voor deze partijen en daardoor dus nauwelijks controle over ze heeft. Verder hanteert Revu blijkbaar een systeem dat als een aanbieding op 'credited' staat er geen contact meer met hun mogelijk is. Ook hier kan OSM verder weinig aan doen.
-
Ik begrijp het verhaal helemaal, en hoewel ik jou ook zeker begrijp, is het wel degelijk iets wat via OSM actief gepromoot wordt (bijv. bosscoins X3)
Om dan maar (tussen de regels door, of hoe het voor mij nu iig voelt) te zeggen; super vervelend voor je, maar niet ons probleem, vind ik erg makkelijk, aangezien duidelijk is dat ik via REVU niet verder ga komen.
-
REVU is nog altijd aansprakelijk om de bosscoins vrij te geven. Hun bieden de promoties aan via osm. Wij kunnen enkel contact opnemen met REVU en hun de vraag stellen om dit te bekijken en indien mogelijk, op te lossen. Dit hebben wij meermaals gedaan. Meer kunnen wij helaas niet doen.
Ik zal dit topic sluiten. Indien er toch een oplossing gevonden zal worden, dan zullen de bosscoins automatisch op uw account terecht komen.
-