Matchcenter
-
Hi,
Ik heb nu al een aantal dagen dat matchcenter steeds opnieuw afspeelt bij het inloggen om een account op de iOS app. Dit is behoorlijk irritant gezien het steeds 10 seconden kost.
-
Hoi,
Zou je kunnen checken of de app-data automatisch wordt geleegd? Dat zou dan verklaren dat Match Experience weer telkens wordt afgespeeld. Als dat niet het geval is dan zou je kunnen proberen om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Helpt dat ook niet, dan hebben we onderstaande gegevens nodig:
- merk + type telefoon
- versie besturingssysteem
- versie OSM app
-
Ik kan vertellen dat ik van meerdere crewgenoten heb gehoord dat ze dit probleem ook ervaren zal de mogelijke oplossing even met ze delen.
-
Geen idee of dit automatisch gedaan wordt, app geïnstalleerd, maar nog steeds het probleem.
merk + type telefoon: iPhone 13 Pro
versie besturingssysteem: 16.6
versie OSM app: 4.12.21 -
@niekpro2005_60_NL Bij ons ook inderdaad. Zal het forum in de gaten houden mocht er een oplossing voor komen.
-
Ik heb het ook. Laatste versie IOS.
-
Het probleem is doorgegeven, maar verder nog geen nieuws
-
Helaas kan dit probleem niet gereproduceerd worden, waardoor er ook geen mogelijkheid is om het probleem op te lossen. Hopelijk kunnen ze uiteindelijk toch de oorzaak vinden, maar voor nu zit er niets anders op dan Match Experience telkens te skippen na het inloggen.
-
@FC-Eddie_NL bijzonder.. ik ervaar het nog steeds. Het is een hele irritante bug.
-
Ik heb dit ook net als meerdere crew genoten
-
@FC-Eddie_NL Ik heb maybe nog wel wat meer info, heb namelijk het idee dat het elke keer gebeurd als ik op een nieuwe locatie ben. Dus thuis, krijg ik scorebord, dan open ik em opnieuw, krijg ik het niet meer, dan ga ik naar werk, dan krijg ik em weer. Viel me op dat elke keer als ergens voor het eerst de app opent, ie dan scorebord geeft. Alsof ie op IP of Wifi netwerk kijkt oid. Misschien zouden ze dat eens kunnen testen?
-
@FC-Eddie_NL Ik heb je een vraag via chat gesteld, hopelijk is dat oke?
-
Dank je wel Albert. Ik heb het doorgegeven. Je weet maar nooit
-
@VascoKiprich_NL said in Matchcenter:
@FC-Eddie_NL Ik heb je een vraag via chat gesteld, hopelijk is dat oke?
Net zoals ik al in je chatbericht zei, mag je een eigen topic aanmaken op het hulpforum.
-
@FC-Eddie_NL Ik heb het vandaag en gister minder gehad, maar welke elke keer update van de medailles die er bij/af zijn sinds afgelopen wedstrijd. Dus weet niet of ze iets hebben aangepast, maar dat van de medailles is er nog steeds
-
Vooralsnog heb ik alleen de bevestiging gehad dat de mogelijke oorzaak waarmee je kwam is doorgezet naar de ontwikkelaars. Verder geen nieuws vernomen.
-
@FC-Eddie_NL Het is opgelost met de laatste update
-
Mooi trouwens dat het is opgelost
-
Aangezien er verder geen reacties zijn gekomen, ga ik er vanuit dat het probleem hiermee voor iedereen is opgelost en zal ik dit topic sluiten. Is dat toch niet het geval laat dat dan weten.
-