Inlogproblemen
-
Ik kan met de app niet meer inloggen in mijn account, maar wel bij de webversie. Hoe kan ik dit oplossen?
-
Hoi,
Dat ligt er aan wat voor foutmelding je krijgt.
-
Krijg je de melding dat de gebruikersnaam + wachtwoord niet klopt, dan probeer je in te loggen op de internationale versie van OSM. Je zal dan de versie moeten aanpassen. Voor iOS ga je naar de instellingen van de OSM app via de instellingen van je telefoon. Daar kun je dan de wereld waarop je inlogt veranderen naar OSM NL. Voor Android kun je dit op de inlogpagina van de OSM app veranderen.
-
Krijg je de 'oeps, er is iets fout gegaan'-melding en gebruik je de iOS app, dan valt daar op dit moment niets aan te doen. Het probleem is bekend, maar er is op dit moment geen oplossing voor gevonden. Je zal dan OSM via de webversie moeten spelen.
-
Is jouw probleem anders dan de bovenstaande twee problemen, dan mag je een nieuw topic aanmaken en meer info over je probleem geven. Hanteer hierbij dan ons bugtemplate, die je in onderstaand topic kunt vinden.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen/2
-
-