App inloggen
-
Waarom kan ik niet via de app inloggen? Geeft nu aan : oeps je kunt niet meer inloggen met deze gegevens. Neem contact op met onze support. Dan kan je drukken op annuleren of E-mail support als ik dan op E-support klik kom ik op een miniclip site waar ik niks mee kan?
Wat te doen. Kan wel via internet op osm maar niet via de app???
-
Welk device gebruik je?
Laatste versie van de app gedownload?
Wanneer kon je er voor het laatst op via de app?Bij mij IOS nieuwste versie met laatste versie OSM app functioneert hij wel.
-
@L-R-van-kessel_NL nou heb nu een nieuw Google account aangemaakt en daarmee heb ik die app gedownload op me tel en daar doet hij het wel mee? Is toch beetje raar?
Ik dacht eerst dat ze me geblokkeerd hadden omdat ik hier in huis met me zoons ook speel maar nu staat de app erop. En doet deze het via een nieuw Google account -
@Donkerblauw_NL
Hoi, ik zal ook even meedenken.
Wellicht heb je de internationale versie van OSM op je telefoon geïnstalleerd. De versie die wordt geïnstalleerd is afhankelijk van de taal die je op je telefoon gebruikt. Indien dit Engels is, dan wordt automatisch de internationale versie van OSM geïnstalleerd.
Als je nu de OSM app opent, komt dan het inlogscherm tevoorschijn of wordt je doorgeleidt naar de carrièrepagina?
Indien het eerste, dan kan je op het inlogscherm de versie van OSM aanpassen om weer op de Nederlandse versie terecht te komen. Anders zal je de onderstaande stappen moeten uitvoeren:
- Verwijder alle app data
- Verwijder de OSM app
- Zet de taal van je telefoon op Nederlands
- Installeer OSM app opnieuw
Indien dit niet werkt, dan zal je contact op moeten nemen met de klantenservice van OSM. Deze is te bereiken via onderstaande link.
https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl
Klik daarna op 'een aanvraag indienen' en selecteer 'OSM' om het contactformulier in te vullen. geef zoveel mogelijk informatie over je probleem en vermeld zowel je managernaam van dit account als van het account dat je hebt aangemaakt.
-
@FC-Eddie_NL heb de app via ander Google account erop kunnen zetten en in kunnen loggen dus slotje kan erop. Bedankt voor meedenken.
-