Bugs in mijn competitie?
-
Zou er eens gekeken kunnen worden of er soms iets misgaat want al een dikke week blijven mijn sponsors op dezelfde dag staan & worden er ook geen spelers meer verkocht.
Ben benieuwd.
-
Hallo?
-
-
Dankje!
-
Ze kunnen zo op het oog niets vinden. Omdat je de enigste manager in je competitie bent, is het lastig om na te gaan of er echt iets mis gaat of dat je gewoon ontzettend veel pech hebt. Het beste wat je kunt doen is controleren of de prijs van de spelers die er door de engine worden opgezet, in prijs dalen. Dit moet ongeveer elke twee uur gebeuren wanneer de engine langskomt. Als de prijs zakt, dan werken de transfers gewoon en heb je ontzettend veel pech. Zo niet, dan heeft Gamebasics screenshots nodig waarin dat zichtbaar is. Datum en tijd dienen dus zichtbaar te zijn en er moet dus minimaal een 2 uur interval tussen de beide screenshots zitten.
Wat betreft de sponsors kunnen ze ook niets gek vinden. Ook hier willen ze screenshots van. Het moet dus duidelijk zijn dat de sponsors niet met een dag verminderd zijn nadat je een thuiswedstrijd hebt gespeeld.
-
Hey,
Ja de prijzen van spelers dalen wel gewoon en komen ook gewoon weer nieuwe spelers op de transferlijst, en naja inmiddels heb ik ook wel weer een speler verkocht maar 1 speler in 2/3 weken tijd is wel karig.... naja zal wel enorme pech hebben dan?
Dat van de sponsoren ben ik denk ik ook achter ik zag dat ik al 9 wedstijden ofzo achter elkaar een uitwedstijd gehad heb (vreemd) en nu voor het eerst weer eens thuisduel dus als het goed is zal het nu weer moeten werken?
Mocht het niet zo zijn dan ga ik inderdaad wel screenshots maken. Waar moet ik ze dan heen sturen?
Alvast bedankt.
-
Wow, 9 uitwedstrijden op rij is wel heel merkwaardig inderdaad. Als dat zo is vermoed ik dat daar geen problemen in zitten. Gewoon een hele rare competitieschema. Dan zou je ook ergens in je seizoen heel veel thuiswedstrijden op rij moeten hebben. Je mag wat mij betreft ook wel screenshots delen van je hele speelschema, want dat is gewoon een hele vreemde indeling.
De screenshots kan je gewoon hier in dit topic delen via de 'upload afbeelding'-knop (één-na-rechtse knop boven het tekstvlak). Indien je een foutmelding krijgt bij het uploaden, dan zal je de bestandsgrootte moeten verkleinen of de screenshot uploaden via een externe uploadsite.
-
Hahaha ja klopt kijk wat een wazig schema kan me niet voorstellen dat ze in Argentinië echt zo'n schema hanteren. Apart maar ook weer niet zo heel erg aangezien ik dus het geld wel krijg van de sponsoren want nu komen er weer veel thuisduels achter elkaar.
-
Er wordt in ieder geval gekeken naar dat schema. Aangezien verder alles in orde is en er geen sprake is van een bug, zal ik dit topic sluiten.
-