Ranglijst
-
Hoe kan het dat ik in de ranglijst van alle managers niet in de ranking voorkok
-
Heb je de laatste versie van de app geïnstalleerd? Zo ja, gebruik je de Android app of de iOS app?
-
Ik heb inderdaad de laatste versie en ik speel via ios
-
Heb je ook al de cache van OSM geleegd? Via de instellingen van de OSM app zou je dat moeten kunnen doen. Laten we eerst dat proberen, want in een ander topic zag ik dat met versie 4.1.9 van de iOS app dit probleem verholpen zou moeten zijn.
-
Hoe doeik dat dan, cache wissen
-
Ik heb versie 4.1.12
-
Via de instellingen van je telefoon naar de instellingen van de OSM app gaan. Ik ga er vanuit dat daar dan ergens een optie is om de cache te verwijderen. Op de Android app kan dat, dus ik ga er vanuit dat het ook op de iOS app kan. Bij de Android app staat dat onder 'Geheugen'.
Daarna zal je eventueel nog de app moeten verwijderen en weer opnieuw installeren.
-
@FC-Eddie_NL said in Ranglijst:
Via de instellingen van je telefoon naar de instellingen van de OSM app gaan. Ik ga er vanuit dat daar dan ergens een optie is om de cache te verwijderen. Op de Android app kan dat, dus ik ga er vanuit dat het ook op de iOS app kan. Bij de Android app staat dat onder 'Geheugen'.
Daarna zal je eventueel nog de app moeten verwijderen en weer opnieuw installeren.
Dit is op de Iphone niet mogelijk, je kan wel de cache van je Safari leeg maken maar niet van de app.
je kan naar Instellingen gaan en dan naar Safari, daar vind je de optie. "Wis geschiedenis en websitedata"daarna je app verwijderen en opnieuw er op zetten, misschien dat dit nog kan werken.
-
@Dave-Jansen_NL
Thanks Dave :thumbsup_tone1: Dan weet ik dit voor de volgende keer
Zie de post van Dave Jansen. Probeer dit eens zou ik zeggen. Verwijder in ieder geval de OSM app en installeer hem dan weer opnieuw. Mocht dit ook niet werken dan zullen we dit doorgeven.
-
Doet het nog steeds niet, vreemd
-
Oké, thanks in ieder geval voor het proberen. Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics
-
Versie 4.1.13 is nu beschikbaar. Als het goed is moet de ranglijst bug gefixt zijn in deze versie. Laat even weten of dat zo is.
-
Ik blijf dit probleem houden, vreemd
-
Heel vreemd inderdaad. Ik zal het nogmaals doorgeven.
-
Gamebasics is bezig om deze bug definitief uit te schakelen. Hoe lang dat gaat duren kan ik je helaas niet zeggen.