-
Ik kijk momenteel video's in de winkel maar er worden geen coins bijgeteld. Wat is er aan de hand?
-
Ja hier zelfde probleem, zowel via boss coins als via de winkel geen punten
-
hier ook hetzelfde probleem.
-
ik heb ook dat probleem,mobiel werkt wel
-
@FC-Eddie_NL gaat er dan ook voor gecompenseerd worden?
-
ik krijg ook niets ook mijn klok doet het niet
-
hier ook hetzelfde probleem.
-
gaat wel lekker momenteel hier,, nu kan ik helemaal niks klaar zetten en van de week ook al,, gewoon alleen een blauw beeld
-
Probleem met de ads is al gemeld. Er zijn al langere tijd problemen met de adplayer op de webversie, maar is niet eenvoudig om te verhelpen. Daarnaast is er hulp van buitenaf nodig waardoor het allemaal trager gaat.
-
Probleem met de ads is al gemeld. Er zijn al langere tijd problemen met de adplayer op de webversie, maar is niet eenvoudig om te verhelpen. Daarnaast is er hulp van buitenaf nodig waardoor het allemaal trager gaat.
@FC-Eddie_NL vind t dan wel raar dat niet iedereen er last van heeft,,
-
Het lijkt nu te zijn opgelost, maar @FC-Eddie_NL Gaat hier nog compensatie voor komen? bv een actie met dubbele punten?
-
@FC-Eddie_NL vind t dan wel raar dat niet iedereen er last van heeft,,
@DickLucky_NL Op de desktop (met Chrome) had ik er ook last van, met een iPhone weer niet.
Het is een probleem wat zich afspeelt op de browser. -
@DickLucky_NL Op de desktop (met Chrome) had ik er ook last van, met een iPhone weer niet.
Het is een probleem wat zich afspeelt op de browser.@BrandZone_NL maar ik heb gen chrome
-
@BrandZone_NL maar ik heb gen chrome
Het probleem zat in de adplayer op de webversie. Iedereen die die dagen op de webversie inlogde zal daar dus last van gehad hebben, ongeacht je browser. Op de OSM app wordt een andere adplayer gebruikt en daar zijn geen problemen mee. Daar kreeg je die dagen dus wel de Bosscoin na het bekijken van de video.
-
Het lijkt nu te zijn opgelost, maar @FC-Eddie_NL Gaat hier nog compensatie voor komen? bv een actie met dubbele punten?
@Rolf-Ottens_NL said in boss coins probleempies??:
Compensatie gebeurd niet zo snel en daarnaast was het mogelijk om de ads in de OSM app te bekijken. Dus ik verwacht het niet.
-
Inmiddels is het probleem opgelost en ontvangen we de Bosscoin weer na het bekijken van een video. Dit topic zal bij deze gesloten worden.
-
F FC Eddie_NL locked this topic