Wiiners Cup nier verlaten, nadat je de poule fase niet bij eerste 2 zit
-
Ik kan het Winners Cup toernooi niet verlaten.
Nadat ik niet naar de volgende ronde ga.
Ik ga met nog een winners Cup bezig, als ik daar ook weer hetzelfde probleem krijg, ben ik zo slot 1 en 3 kwijt.Ik ga GEEN Winner Cups meer spelen totdat dit opgelost is.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
-
het toernooi is afgelopen en ook de managerpunten zijn binnen maar kan het toernooi niet verlaten omdat het slot waarschijnlijk vast zit....
het gaat om coach juri ....slot1 paris saint germain
-
Ik kan het Winners Cup toernooi niet verlaten.
Nadat ik niet naar de volgende ronde ga.
Ik ga met nog een winners Cup bezig, als ik daar ook weer hetzelfde probleem krijg, ben ik zo slot 1 en 3 kwijt.Ik ga GEEN Winner Cups meer spelen totdat dit opgelost is.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Hoi,
Hebben jullie al geprobeerd om de cookies en cache en de tijdelijke internetbestanden te verwijderen? Misschien dat het daarna wel werkt.
-
@FC-Eddie_NL Weet je zeker dat het niet aan OSM ligt? Naast @coach-juri_NL weet ik meer mensen die er last van hebben. Hoe kan een programma als OSM dit aangeven, het leeft zelf ook op reclames. Zeker als je extra schildjes wilt pakken
-
@coach-juri_NL Heeft het bij jou gewerkt?
-
ja, ook geprobeerd......hij blijft vast zitten
-
Inderdaad. ik heb nu ook de coins, maar blijf vast zitten.
-
Ik heb het probleem doorgegeven aan de admins
-
Ik heb het probleem doorgegeven aan de admins
thanks....heb net gekeken en de nabeschouwing enz loopt weer, denk dat het weer goed is maar dat zie ik over 14 uur ongeveer
-
Het probleem met het niet kunnen verlaten van een toernooi is bekend. Een oplossing is al gevonden en is al live of gaat binnenkort live.