Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen
-
Managernaam: Vertrigo
Clubslot: 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 27-02-2017 19:50
Team: Brann
Screenshot(s):
Welk apparaat: PC, ook zichtbaar in iOS app.
Browser: Safari
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: na simulatie van de wedstrijd waarbij spelers buiten selectie zijn gelaten is de fitheid van deze spelers niet hersteld.
Overige opmerkingen: Benoemde spelers in dit overzicht waren allen op training al voor de wedstrijd, zie bijgaand screenshot
Voor zover ik heb gemerkt is dit normaal gesproken altijd direct hersteld na de wedstrijd. Nu blijven spelers die niet spelen toch vermoeid. Mocht dit later vanavond toch nog 'hersteld' zijn, dan laat ik dit weten.
Sidenote: ook spelers die ik heb laten rusten en niet op training waren zijn nog altijd vermoeid.
-
Ik heb dit dus ook, Je bent niet de enige met dit probleem.
-
Ik heb dit probleem ook!
-
Zelfde hier. Helaas spelers voor niets laten rusten.
-
Vrij vervelend in ieder geval. Geen extreem belangrijke competitie, maar heb de komende 6 speeldagen weinig mogelijkheden tot het laten rusten van spelers.
-
@Vertrigo_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Vrij vervelend in ieder geval. Geen extreem belangrijke competitie, maar heb de komende 6 speeldagen weinig mogelijkheden tot het laten rusten van spelers.
Laat ze morgen dan mr rusten
-
@killing-spread_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
@Vertrigo_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Laat ze morgen dan mr rusten
Met deze bug kan ik ze net zo goed opstellen anders raken andere spelers ook vermoeid
-
Hier ook al!
-
Er zijn nu 2 topics zie ik maar ik heb hetzelfde
-
Heb dit al doorgegeven aan Gamebasics.
-
@FC-Eddie_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Heb dit al doorgegeven aan Gamebasics.
Al iets over bekend? Als spelers ook niet 'extra' vermoeid raken op het moment dan weet ik iig wat ik met mijn opstelling kan doen zonder benadeeld te worden.
-
Nog niets over bekend verder. Voor nu dus nog geen idee hoe de fitheid zal zijn na de aankomende simulatie.
-
Same Here.
Spelers niet fit na de simulatie terwijl ze niet in de opstelling stonden -
Nog niet opgelost na deze simulatie. Spelers terug van blessure houden fitheid van 0%, aankopen fitheid 100%. Er verandert niets. Heel snel fiksen dit aub.
-
@vinnievuik_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Nog niet opgelost na deze simulatie. Spelers terug van blessure houden fitheid van 0%, aankopen fitheid 100%. Er verandert niets. Heel snel fiksen dit aub.
Exact. Bericht vanuit gamebasics mag ook wel bij dit soort bugs die het spel enorm beïnvloeden. Kansloze prutbende. Niks tegen de moderators hier, want die weten vermoedelijk net zo weinig als dat wij hier weten.
-
Geen mogelijkheid voor gamebasics om een query te draaien die elke speler helemaal fit maakt? Aangezien fitheid ook niet schijnt te dalen wordt er in principe niemand benadeeld. Nu voor 2e keer op rij spelers voor niets laten rusten.
-
Ik heb dit probleem ook. Bankzitters worden vermoeider, terwijl basisspelers op 100% fitheid blijven staan. Heel vreemd.
-
Ik heb hetzelfde probleem. Bepaalde spelers zitten nu al drie matchen lang op de bank en zijn nog steeds even vermoeid, basisspelers blijven echter fit.
-
Wederom doorgegeven.:thumbsup_tone2:
-
Zelfde probleem ook hier. Mods thnx voor het doorgeven!