-
Sinds een tijdje geeft zowel de app als de webversie het tijdstip van 19:00 aan als simulatietijd.
In mijn vorige seizoenen was de wedstrijd steeds klaar om 19:05 en op het andere account om 19:10 Een klein verschil dus ik hield altijd 19:00 max aan om eventuele veranderingen aan mn opstelling door te voeren.Nu ben ik kort geleden een nieuwe competitie gejoind (sub2) waar de uitslag pas rond 19:45 te zien is. Ook hier geeft hij 19:00 aan als simulatietijd.
Mijn vraag is : hoe serieus moet die 19:00 genomen worden ?
Een tijdspanne van drie kwartier je opstelling prijs geven is namelijk veels te lang.Duurt het simulatieproces een stuk langer of is die 19:00 gewoon een soort van bug en
kan de opstelling nog gewoon worden aangepast rond 19:30 ? -
Even verplaatst naar Hulp aangezien dit een vraag is.
-
Een tijdje terug waren er problemen waardoor de timer niet goed stond. Dit zal dan nog steeds niet opgelost zijn. Ik zal even navragen hoe het hier mee staat.
Als je wedstrijd rond 19:45 gesimuleerd is zullen normaal gesproken al je wedstrijden op dat slot voor dit seizoen gesimuleerd gaan worden tussen 19:30 uur en 20:00 uur.
-
De timer is wat aangepast. De timer telt nu af vanaf het moment dat de server begint met simuleren. De server waar jij op speelt begint dus om 19:00 uur met simuleren, waarna jou wedstrijden ongeveer 45 minuten later gesimuleerd zijn.
Is dit zo duidelijk voor je?
-
Ok Edd. Thanks voor je reactie. Het is duidelijk.
Zou wel handiger zijn als hij de exacte tijden weergaf aangezien het moment van simuleren toch belangrijk is en je moet weten waarneer je je selectie nog kunt aanpassen. Nu is dat een beetje op de gok. -
Als het kan graag weer terug naar het oude want zo is het een beetje nutteloze informatie. Iedereen weet dat de servers om 1900 starten. het gaat om de starttijden van de individuele competities.
-
Ik ben bang dat dit niet meer gaat worden aangepast. Op World zijn er 2 servers bijgekomen die al in de middag simuleren.
Na dat het simuleren op de server is begonnen zou, als het goed is, die timer moeten gaan aflopen. Dus de timer voor jou wedstrijd om ongeveer 19:45 zou dan om 19:00 uur moeten aangeven dat je wedstrijd over ongeveer 45 minuten wordt gespeeld. En die loopt dan vervolgens af naar 0 minuten. Klopt dit?
Dit is voor mij ook nieuw en ik ben zelf vrijwel nooit online tijdens de simulatie en als ik dat wel ben dan hou ik die timer niet in de gaten. Dus geen idee hoe deze nieuwe timer nu precies werkt.
-
Dat doet ie helaas niet.
Hij zegt wedstrijd begint over xxxx ( 1900 )
Vervolgens als het dan 1900 is, staat hij 3 kwartier lang op "wedstrijd is bezig" -
Hmm..Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van deze nieuwe timer. Zou je morgen een screenshot kunnen posten van deze timer. Dan kan ik het doorgeven aan Gamebasics en checken of deze nieuwe timer op die manier goed werkt of niet.
-
De nieuwe timer is nu ook live op de website. Volgens het ? icoontje zou de timer vanaf de laatste wedstrijd af moeten lopen naar 0:00. Wanneer dit gebeurd is zou je wedstrijd moeten gaan simuleren. Dit zou dan hoogstens een minuutje moeten duren. Zou je willen doorgeven of dit nu wel goed gaat? Anders graag een screenshot van de timer.
-
Bij mij duurt het simuleren in een eredivisie competitie gehost door OSM 7 of 8 minuten aangezien mijn start tijd 19:01uur is en mijn andere competitie die Armenia is duurt langer, vrijwel een kwartier.
Gewoon ter toevoeging van informatie.
-
Nog steeds hetzelfde. Ik snap het niet helemaal. Dit is toch een grootschalig aandachtspunt dat iedereen treft ? Hoezo heb je mijn screenshot daarvoor nodig ? Alle timers zeggen dat de simulatie om 1900 is en dan staat hij afhankelijk van de competitieserver 5 minuten tot een uur lang in wedstrijd bezig modus. Als die timer gewoon goed loopt dan kan er bij een vertraging ook worden aangegeven als het langer duurt. Het is nu een onbetrouwbare tool.
-
Omdat ik in eerste instantie dacht dat de timer zou moeten aflopen op het moment dat je wedstrijd gespeeld wordt. Dit staat ook in de tekst bij het vraagteken vermeld. Het blijkt inderdaad dus dat de timer op 0 staat op het moment dat de server gaat simuleren en je daarna niet meer kan zien wanneer je wedstrijd precies begint. Screenshot is nu dus niet nodig.
Ik heb doorgegeven dat die tekst dus verkeerde info geeft en dat het onhandig is als je niet weet wanneer je wedstrijd precies begint. Het is afwachten of Gamebasics de timer gaat aanpassen of niet. Daar kan ik je op dit moment nog niets over zeggen.
-
Klopt helemaal zoals je het zegt. Dank je wel Ed !
-
De timer gaat helaas niet meer aangepast worden. Die blijft dus werken zoals die nu werkt. Timer staat op 0 wanneer de server begint met simuleren en daarna zal je dus niet meer kunnen zien wanneer je wedstrijd ongeveer begint.
-
@FC-Eddie_NL Klopt. Met als kanttekening dat het zo blijft dat je wedstrijd ongeveer even laat klaar is met simuleren als je wedstrijd van de dag ervoor (en de dag erna).