Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen
-
Nog niets over bekend verder. Voor nu dus nog geen idee hoe de fitheid zal zijn na de aankomende simulatie.
-
Same Here.
Spelers niet fit na de simulatie terwijl ze niet in de opstelling stonden -
Nog niet opgelost na deze simulatie. Spelers terug van blessure houden fitheid van 0%, aankopen fitheid 100%. Er verandert niets. Heel snel fiksen dit aub.
-
@vinnievuik_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Nog niet opgelost na deze simulatie. Spelers terug van blessure houden fitheid van 0%, aankopen fitheid 100%. Er verandert niets. Heel snel fiksen dit aub.
Exact. Bericht vanuit gamebasics mag ook wel bij dit soort bugs die het spel enorm beïnvloeden. Kansloze prutbende. Niks tegen de moderators hier, want die weten vermoedelijk net zo weinig als dat wij hier weten.
-
Geen mogelijkheid voor gamebasics om een query te draaien die elke speler helemaal fit maakt? Aangezien fitheid ook niet schijnt te dalen wordt er in principe niemand benadeeld. Nu voor 2e keer op rij spelers voor niets laten rusten.
-
Ik heb dit probleem ook. Bankzitters worden vermoeider, terwijl basisspelers op 100% fitheid blijven staan. Heel vreemd.
-
Ik heb hetzelfde probleem. Bepaalde spelers zitten nu al drie matchen lang op de bank en zijn nog steeds even vermoeid, basisspelers blijven echter fit.
-
Wederom doorgegeven.:thumbsup_tone2:
-
Zelfde probleem ook hier. Mods thnx voor het doorgeven!
-
Lekker dit indd. Heb met alle 4 mn clubs een rustdag gehad, zijn mn spelers nog steeds moe, worden moeilijke wedstrijden dit.
-
Ik het ook hetzelfde probleem........
-
Dacht ik wacht 2 dagen maar heb het probleem nou nog. Alle spelers die ik opgesteld op die dag gaan nu nog steeds achteruit of ik ze opstel of helemaal buiten de selectie laat maakt niet uit. Iedereen die ik nu op stel gaat achteruit maar worden met rust niet beter. Spelers die uit de ziekenboeg komen blijven op 0%.
Word wel een keer tijd, straks hebben we alleen maar spelers met 0% fitheid.
-
Hier hetzelfde, al een aantal dagen spelers op 0 uit de ziekenboeg en spelers worden allemaal minder zonder dat er 1 weer fitter wordt.
-
Ik heb wederom dat mijn spelers nog steeds vermoeit zijn en niet herstellen, wanneer wordt hier wat meegedaan?
-
bij mij exact zelfde probleem.... nu 3 wedstrijden op de bank en nog niet fit.... (mn topscorer ook helaas)
-
Nog steeds hetzelfde helaas.....
Zit nu einde comp en veel spelers niet fit meer.
Hoop dat dit snel opgelost word want dit gaat me het kampioenschap kosten zo.... -
@The-King-Motherfucker_NL Iedereen zal er dan last van hebben dus je bent niet de enige in de comp met het probleem.
Zoals Erwin & Jip zeiden, het is doorgegeven dus GB is ermee bekend. Voor nu kunnen we niet meer dan afwachten..
-
We zijn hier mee bezig as we speak. Vervelende bug, als ik meer weet laat ik het weten.
-
@Harry-Poon query draaien om nu alle spelers 100% fit te laten zijn geen oplossing?
@Vjenne-Rulezz_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
@The-King-Motherfucker_NL Iedereen zal er dan last van hebben dus je bent niet de enige in de comp met het probleem.
Zoals Erwin & Jip zeiden, het is doorgegeven dus GB is ermee bekend. Voor nu kunnen we niet meer dan afwachten..
Iedereen heeft er last van feit, helaas de een meer dan de ander (denk aan een minder fitte selectie voordat deze bug er was) dus het kan iemand wel degelijk punten gaan kosten.
-
@Vertrigo_NL Goede suggestie. Weet alleen niet zeker of dat echt het probleem oplost. We kunnen de bug voorlopig nog niet reproduceren. Vandaar dat we vanavond gaan monitoren.