Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen
-
@The-King-Motherfucker_NL Iedereen zal er dan last van hebben dus je bent niet de enige in de comp met het probleem.
Zoals Erwin & Jip zeiden, het is doorgegeven dus GB is ermee bekend. Voor nu kunnen we niet meer dan afwachten..
-
We zijn hier mee bezig as we speak. Vervelende bug, als ik meer weet laat ik het weten.
-
@Harry-Poon query draaien om nu alle spelers 100% fit te laten zijn geen oplossing?
@Vjenne-Rulezz_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
@The-King-Motherfucker_NL Iedereen zal er dan last van hebben dus je bent niet de enige in de comp met het probleem.
Zoals Erwin & Jip zeiden, het is doorgegeven dus GB is ermee bekend. Voor nu kunnen we niet meer dan afwachten..
Iedereen heeft er last van feit, helaas de een meer dan de ander (denk aan een minder fitte selectie voordat deze bug er was) dus het kan iemand wel degelijk punten gaan kosten.
-
@Vertrigo_NL Goede suggestie. Weet alleen niet zeker of dat echt het probleem oplost. We kunnen de bug voorlopig nog niet reproduceren. Vandaar dat we vanavond gaan monitoren.
-
@Harry-Poon zal inderdaad het probleem niet oplossen. Monitoren is dan ook vrijwel onmogelijk. Dacht het meer als 'oplossing' zodat mensen die nu voor niets spelers hebben laten rusten toch uitgeruste spelers hebben Bedankt voor je reactie in ieder geval.
-
@JonasD123_NL
Ik merk wel in het spel dat het minder gaat dus spelers worden toch moe denk ik zonder we het zien ! -
hier zelfste probleem,spelers die op bank zitten komen niet meer op 100pr,spelers die op veld staan blijven op zelfste procent staan,minderen niet
-
@ibacadabra_NL Datzelfde idee heb ik ook. Mijn team speelt vrij onvoorstelbaar gelijk tegen een middenmoter terwijl ik ruimschoots kampioen ben en ik toch veel kansen en balbezit heb. De efficiëntie lijkt beïnvloed te worden door minder fitte spelers, maar je ziet niet 'hoe niet fit' ze daadwerkelijk zijn.
-
of is het omdat we uit belgie komen dat we niet geholpen worden !!!!!!!!!!!!!!!!
-
@Rudiclaeys_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
of is het omdat we uit belgie komen dat we niet geholpen worden !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dat we zowiezo de regel in moeten stellen dat belgen meer verliezen
-
Weer een ronde verder, nog steeds hetzelfde probleem.
Kan hier nu snel wat aan gedaan worden? Of kan ik extra geld krijgen van osm om een nieuw team te kopen voor 3 accounts?!? -
Als duidelijk is waar deze bug zit, in werkelijke fitheid die de engine berekent, of in de weergave van de fitheid in de interface, kan het dan hier zsm gemeld worden?
Misschien nuttig om te weten dat deze bug niet speelt in mijn competitie op OSM World.
-
Als het goed is geeft de fitheid alleen problemen op onze versie. Voor zover ik kan zien zijn er geen enkele topics aangemaakt op het Engelse support forum van managers die op World spelen. Dus lijkt mij het dat op World dit probleem niet speelt. Anders waren daar inmiddels ook wel tientallen topics aangemaakt.
-
Ik denk eigenlijk dat het een probleem met de weergave is, en niet met de werkelijke fitheid. In onze comp waren bijvoorbeeld wat spelers in een team zwaar vermoeid. Toen kwam er een bekerronde, waarin dat team vrijaf had. Na de bekerronde lijkt de fitheid niet hersteld te zijn. Het vreemde is alleen dat de spelers in de volgende wedstrijden niet gewisseld worden. Normaal gebeurt dat wel met vermoeide spelers. Ook hun beoordelingen zijn niet lager.
-
@vinnievuik_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Ik denk eigenlijk dat het een probleem met de weergave is, en niet met de werkelijke fitheid. In onze comp waren bijvoorbeeld wat spelers in een team zwaar vermoeid. Toen kwam er een bekerronde, waarin dat team vrijaf had. Na de bekerronde lijkt de fitheid niet hersteld te zijn. Het vreemde is alleen dat de spelers in de volgende wedstrijden niet gewisseld worden. Normaal gebeurt dat wel met vermoeide spelers. Ook hun beoordelingen zijn niet lager.
Je bedoelt dat je nog steeds alles verliest ?
Ik heb een speler met 0% fitheid, ik zal het morgenavond is opstellen, dan zullen we zien wat er gebeurt. mocht het waar zijn wat je zegt dan is het alleen niet meer bij te houden met 4 teams welke spelers welke wedstrijden al hebben gespeeld, zo kan je niet weten welke spelers wel of niet fit zijn omdat dit dan verkeerd word aangegeven door osm.In beide gevallen hebben we dus een probleem....
-
ook ik heb hetzelfde probleem met fitheid. al 3 wedstrijden
-
Alle 4 me competities hetzelfde.
Spelers niet in basis blijven in geel.
Erg jammerlijk,
Hoop op een snelle oplossing.
Nu al een dag of 3 hetzelfde verhaal. -
krijgen wij hiervoor compensatie!!!!! als we punten kopen moet spel ook goed werken vindt ik
-
@Rudiclaeys_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
krijgen wij hiervoor compensatie!!!!! als we punten kopen moet spel ook goed werken vindt ik
Helaas ben jij ooit akkoord gegaan met voorwaarden waarin staat dat dergelijke bugs kunnen voorkomen en dat je nooit of te nimmer compensatie kunt krijgen ergens voor.
@dann-90_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Alle 4 me competities hetzelfde.
Spelers niet in basis blijven in geel.
Erg jammerlijk,
Hoop op een snelle oplossing.
Nu al een dag of 3 hetzelfde verhaal.Vandaag is het gemonitord tijdens de simulatie, ik gok dat de fix er snel zal zijn.
Omdat het me wel duidelijk lijkt dat dit een bug is en we niets anders kunnen doen dan rustig afwachten ga ik dit topic voor nu sluiten. Ik zal nog even melden zodra ik weet of en anders wanneer de bug verholpen is.:thumbsup_tone2:
-
Even een update: het development team heeft de bug weten te reproduceren. Nu kunnen ze de bug dus gaan fixen. Geen indicatie wanneer de bug gefixt zal zijn, maar we zijn in ieder geval dichter bij een fix dan gisteren.