Wedstrijd bekijken
-
Beste Moderators,
Ik speel dit spel nog niet zo enorm lang, wel hiervoor eens gespeeld en ik zie dat er een hoop veranderd is. Positief natuurlijk want het is er echt op vooruit gegaan.
Maar wat ik zonde vind is een wedstrijd bekijken. Vroeger was het nog dat als je inlogde om 19.15 dat je de wedstrijd kon zien met verslag en alles. Nu kan dat alleen nog maar op de mobiel, maar dan is eigenlijk de spanning er al af. Want je ziet de uitslag al van te voren.
Hiermee bedoel ik dat je je app opent, en dan gelijk de uitslag al ziet. Je tikt erop en kan dan pas de wedstrijd bekijken.
Is er een mogelijkheid of ergens in één of ander optie menu dat je de wedstrijd al kan bekijken voordat je de uitslag gezien hebt of zou het een bugg zijn die moet werken, en doet hij het niet? Dan zou er voor mij meer spanning zijn die 3 minuten.
Alvast bedankt voor het bekijken van mijn vraag.
Met vriendelijke groeten,
Mitchell (xMitch1612) -
Het nieuwe matchcenter is inderdaad voorlopig alleen maar beschikbaar via de app, wat ik begreep zijn ze er wel mee bezig om dit t.z.t. ook op het web toe te voegen.
-
Okee, maar het punt dat ik het niet gelijk op de app zie.
Ik moet altijd eerst op de uitslag tikken voordat ik de wedstrijd kan bekijken zegmaar. Dan is de spanning er toch al af? -
@xMitch1612_NL Dat is niet de bedoeling nee. Speel je op iOS of Android?
-
@GalipCaliskan1907 Op de android
-
@xMitch1612_NL Zou het kunnen dat je in je instellingen 'Match Experience' uit heb staan?
-
@GalipCaliskan1907 said in Wedstrijd bekijken:
@xMitch1612_NL Zou het kunnen dat je in je instellingen 'Match Experience' uit heb staan?
Ah die stond inderdaad op ''nee''
Ik heb hem nu op ''Ja'' gezet! :3 Ik hoop dat hij het vanavond goed zal doen! Thx- Mitch
-
Dit is opgelost, dus deze kan dicht.