fitheid spelers.
-
mijn spelers hebben weer geen fitheid bij gekregen de laatste 2 dagen.
-
Bedoel je de spelers die op de bank zitten, maar wel invallen? Zo ja, voor die spelers is het mogelijk dat ze er geen fitheid bij krijgen, omdat ze dan toch nog een aantal minuten gespeeld hebben. Hoe meer minuten ze hebben gespeeld hoe groter de kans is dat er fitheid af gaat.
Ik heb er zelf geen problemen mee voor zover ik kan zien. Probeer in eerste instantie de cookies, cache en dergelijke te verwijderen. En zorg dat je de nieuwste versie van de OSM app hebt, mocht je daar ook op spelen.
Mocht je toch zeker weten dat spelers niet de juiste fitheid hebben mag je een nieuw topic aanmaken aan de hand van onderstaand template. Zorg verder voor de juiste screenshots. Dus een screenshot van je opstellingspagina met daarin de indicatie van hun fitheid voor de wedstrijd en dan vervolgens dezelfde screenshot, maar dan van na dat de wedstrijd is gespeeld.
En tevens screenshots van de wedstrijdstatistieken zodat we kunnen zien wie er eventueel zijn ingevallen in de wedstrijd.Dan kunnen we alles vergelijken en zien of er daadwerkelijk geen fitheid bij is gekomen/af is gegaan.
Zie hier het template:
Hoe meld ik een bug?
Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!Managernaam:
Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Screenshot(s) (volledig scherm; adresbalk en datum/tijd moeten zichtbaar zijn):
Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
Browser:
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt
Screenshots uploaden via Lightshot of Imgur.
Gebruik geen Tinypic. De link van de afbeelding kan via Tinypic veranderen waardoor de screenshot niet meer te zien valt.