Update OSM 3.0
-
@Memphis-United_NL Als men spreekt over updates invoeren duurt het minstens nog een jaar voor ze het invoeren en zelfs dan nog met eventuele bugs! Geen rotte bosscoin geef ik nog uit aan dit spel.
-
We zouden jullie uiteraard graag precies op de hoogte houden van alle updates. Dat is helaas door allerlei omstandigheden (veranderende prioriteiten, OSM technisch volledig overbrengen naar de nieuwe stijl en door de grootheid van updates (match experience, Crews, Wereldoverheersing)) heel erg lastig.
We zijn op dit moment nog erg druk met Crews. Dit heeft wat betreft grote features prioriteit maar is erg groot en complex. Ik hoop dat ik binnenkort meer kan zeggen over de update zelf. Een tijdsindicatie zal echt nog heel erg lastig worden.
-
@Harry-Poon_NL Je somt ze nu toch op? :slight_smile: Zo lastig is het dan ook weer niet. Tijdsindicatie is begrijpelijk, het zou alleen fijn zijn om regelmatig een update te krijgen zodat wij weten wat er in de pijpleiding zit. Tevens zodat alle gebruikers dit terug kunnen vinden op het forum.
-
@Sjinne_4_ever_NL Match experience is net achter de rug (al zijn we ook nog bezig om dat te verbeteren). Crews zijn we druk mee bezig, dat gaat echt nog wel even duren dus qua planning is dat al een heel groot ding. Wereldoverheersing ligt nog iets achter.
-
@Harry-Poon_NL Hoe zit het met een koppeling tussen de fora en de apps? Volgens mij werd hier jaren terug al over gesproken, maar is dat eigenlijk nog iets speelt binnen GB? Met de huidige hoeveelheid app-spelers kan zo'n koppeling dé impuls zijn voor een actiever forum lijkt me..
-
@Vjenne-Rulezz_NL Zijn we nog mee bezig. Enkele technische complicaties maar staat nog steeds op de rol!
-
dus eigenlijk is het zo dat:
- de engine tegenwoordig maar wat doet, zie toename van steals
- moraal alles is: dus 2x verlies en je seizoen is voorbij of een hoge DS hebben
- bug in de crews site
- bug in de rankings
- bug met trainen
- bug in eigenlijk bijna alles in het spel dus
dat het spel goed werkt?
tevens staan er dingen op de planning die er vorig jaar ook stonden, maar geen prio hebben ook nog steeds.
en ik laat alle andere bugs die sinds 3.0 is ingevoerd maar even achterwege.
Is het dan echt zo dat iedereen bij GB blind is of het niet wilt zien dat dit spel niet meer is zoals het was, en eigenlijk gewoon helemaal niet meer goed werkt.
1 pluspunt, het levert GB denk ik op deze manier veel meer op, onee wacht dat is geen pluspunt voor ons haha
Ik zal wel niks bereiken met dit bericht maar wilde wel even aangeven dat er steeds meer managers het spel OSM niet meer leuk vinden.En hoop dat jullie dit wel meenemen en in jullie achter hoofd houden voor jullie een update invoeren.
-
@Dave-Jansen_NL Laat ik voorop stellen dat GB er helemaal niets aan verdient als veel OSM'ers het spel niet meer leuk vinden.
Wat betreft de crews en ranking heb je een punt. Dat is de reden waarom we zo druk zijn om die features te verbeteren, die zijn namelijk nog van de oude stijl, dat levert bugs op.
Wat zou je graag zien om dit te verbereren?
-
Wow top voor je snelle reactie @Harry-Poon_NL
wat ik graag verbeterd zou willen zien:
- een Engine die niet zo super steal gevoelig is in ieder geval
- Moraal iets minder bepalend word dan nu
- optie om oefen games uit te zetten
- scouten geen 15 BC dit slaat natuurlijk nergens op 15 BC per speler.
- Pay2win gehalte mag wel wat minder worden zeg maar.
- tenzij je veel hogere BC bonus per seizoen krijgt
en misschien wel het belangrijkste puntje wat ik doorgaans heel veel hoor:
Een engine die nu eigenlijk maar een beetje random is, lijkt nu niks meer uit te maken wat je doet of instelt.
verder afgaand op crewsites en ranking.
dit is gewoon iets wat gemaakt moet worden dus verbeter punten heb ik niet echt maar wel dat het lekker zou zijn als dit gewoon zou werkenVerder heb ik nog wat puntjes aangaande App en PC
- dat je ook kan zien op hoeveel procent je balkjes staan. (PC)
- vermoeidheid zichtbaar er onder komt ipv dit apart te moeten bekijken. (PC en App)
- forum op de app, wat @Vjenne-Rulezz_NL al aangaf dit kan een boost geven aan het forum (App)
- ik zal hier nog op terug komen als ik iets vergeten ben.
Hoop dat je hier iets mee kan Luuk
Groetjes Dave
-
Die bekerfinale was naar mijn idee een verkeerde keuze van Paris om 451 te spelen in een finalewedstrijd als doelstelling 1 team ^
Er word weer eens blind gekeken naar het aantal schoten en aankoppelende balbezit terwijl de 433 bewust zijn balbezit opoffert om efficiënter met de kansen om te kunnen gaan. -
@Vjenne-Rulezz_NL said in Update OSM 3.0:
@Harry-Poon_NL Hoe zit het met een koppeling tussen de fora en de apps? Volgens mij werd hier jaren terug al over gesproken, maar is dat eigenlijk nog iets speelt binnen GB? Met de huidige hoeveelheid app-spelers kan zo'n koppeling dé impuls zijn voor een actiever forum lijkt me..
Juist!@Harry-Poon_NL Kijk even naar de concurrent Hattrick.org. Kan ook op die manier en doet het perfect
-
@MikevanderHilst_NL said in Update OSM 3.0:
Die bekerfinale was naar mijn idee een verkeerde keuze van Paris om 451 te spelen in een finalewedstrijd als doelstelling 1 team ^
Er word weer eens blind gekeken naar het aantal schoten en aankoppelende balbezit terwijl de 433 bewust zijn balbezit opoffert om efficiënter met de kansen om te kunnen gaan.als de stats nou 12-8 zijn ofzo zeg ik je hebt helemaal gelijk, maar 5-17 heeft niks meer te maken met dat 433 effectiever is dan 451 hahaha.
dit is gewoon ronduit slecht van de engine en heeft niks meer met taktiek te maken zo maar met pure random. -
@Dave-Jansen_NL
Wat zijn de formaties bij die 3e en laatste screen?Je hebt nu 433vs451 winst pa pingels?
En 433 vs 4231 0-1?Heb je er ook nog een waarbij 433 verliest van 451?
-
@Glennevire_NL said in Update OSM 3.0:
@Dave-Jansen_NL
Wat zijn de formaties bij die 3e en laatste screen?Je hebt nu 433vs451 winst pa pingels?
En 433 vs 4231 0-1?Heb je er ook nog een waarbij 433 verliest van 451?
Ja die laatste dus toevallig hahaha
-
@Dave-Jansen_NL Hi Dave,
Dank voor je input!
Er is de laatste tijd niks aangepast in de engine dus ik vermoed dat dit echt veel te maken heeft met de manier waarop in sterke competities met hele sterke tactieken gespeeld wordt. Doordat het allemaal zo dicht bij elkaar ligt en spelers goed weten hoe ze met tegenstanders met meer kwaliteit moeten omgaan. Mocht dit nu echt problematisch blijven hoor ik het graag, dan kunnen wij daar zelf ook naar kijken.
Waarom is moraal nu te bepalend?
Onderzoek naar of Oefenwedstrijden te veel impact hebben loopt nog. Het is wel een uitzondering omdat de impact ervan heel snel heel veel minder wordt als je er meer speelt. Dat hangt ook samen met P2W, we hebben juist voor onze ervargen gebruikers gebouwd dat je alles kunt uitschakelen. Het enige voordeel wat je hebt is dat je 2 Oefenpotjes kan spelen (daar heb je niet zoveel Boss Coins voor nodig) en dat je de Scout effectiever kan gebruiken.
Wat betreft de zichtbaarheid van fitheid: daar zijn we nu nog niet concreet mee bezig. We zijn wel bezig geweest om het Opstellingen-scherm wat effectiever in te delen maar vooralsnog geen oplossing gevonden die de zaken echt verbetert.
Forum voor de app zijn we ook druk mee bezig! Hopelijk kan dat er voor zorgen dat er meer spelers op de forums verschijnen.
Greets,
Luuk -
@Harry-Poon bedankt voor je feedback als ik weet iets weet zal ik dat weer is aandragen of doorgeven.
de engine is niet veranderd en moraal is niet bepalender zeg je.
maar ik zal even een week lang op elk account screens maken en heb er dan zo 100 stuks ofzo.ik zelf heb dit met meerdere managers en crews besproken en het is echt anders, het is echt absurd hoeveel steals er nu zijn en als je 2x verliest kan je geen wedstrijd meer winnen lijkt het omdat je moraal naar de klote is.
Ik weet niet of er iets anders is aangepast maar er is iets anders, maar de vinger op de zere plek leggen is voorals nog het probleem nu, misschien kan jij is kijken of ze iets hebben aangepast en zoja wat, misschien is het iets anders dan maar het heeft ineens veel invloed op de wedstrijden en uitslagen.
Groetjes Dave
-
Deze kan wel dicht.