voorbereidingsdagen zijn weggevallen²
-
@JobJoris_NL Dat zou wel moeten. Is de competitie door een andere manager aangemaakt?
-
Competitie is inderdaad destijds door iemand anders aangemaakt. Maar ik ben al ongeveer 10 seizoenen de moderator.
-
@JobJoris_NL Ik heb even gekeken maar je competitie staat voor volgend seizoen op 'met voorbereidingsdagen'. Dus dat zou goed moeten gaan.
-
@Harry-Poon Dank voor het kijken. De instellingen stonden voorheen ook zo maar uiteindelijk waren die voorbereidingsdagen er tóch niet. We zullen zien
-
This post is deleted!
-
Iets meer dan 2 uur geleden een nieuwe competitie (Nederlandse Eredivisie) gekozen. Specifiek gekeken naar 4 voorbereidingsdagen, maar nu geeft de timer 20 uur en 46 minuten tot de volgende wedstrijd, aan.
moderator osm, seizoen 1.
-
@Sjeik-Marlboro_NL said in voorbereidingsdagen zijn weggevallen²:
Iets meer dan 2 uur geleden een nieuwe competitie (Nederlandse Eredivisie) gekozen. Specifiek gekeken naar 4 voorbereidingsdagen, maar nu geeft de timer 20 uur en 46 minuten tot de volgende wedstrijd, aan.
moderator osm, seizoen 1.
Het gaat om de volgende competitie:
https://www.onlinesoccermanager.nl/League/808329
-
Wellicht dat volgende screenshot het iets duidelijker maakt. Countdown timer links geeft aan wedstrijd over 9:14 en countdown timer boven geeft de voorbereidingstijd aan (81:14) met daaronder de tijd tot de volgende ronde/simulatie (9:14).
-
Bij mijn competitie is de simulatie geweest en zit ik nog steeds in de voorbereidingsdagen. De 'wedstrijd begint over'-countdown timer op de hoofdpagina (op screenshot links) is dus een visuele bug.
-
Is inderdaad een weergave fout. Op het Home scherm zou eigenlijk simulatie moeten staan i.p.v. wedstrijd. Dit is bekend bij Gamebasics.