Meer statistieken zou leuk zijn
-
Vroeger kon je zien cirkeldiagram met hoevel keepers, verdedigers etc je hebt
En je team gemiddelde qua aanval, middenveld en verdediging dat lijkt me erg leuk om te zien tegenwoordig. Teamwaarde zegt ook niet alles. Dus zou tof zijn om te zien of je op 102 100 101 gemiddeld of 98 97 97 ofzo zou zitten?
En lijkt me ook leuk net als heel vroeger maar dat is langer geleden... Records met ''grootste transfer/duurste'' Of hoogst getrainde speler per positie en welke manager dat heeft... Dus bijvoorbeeld 131 Donnarrumma Braamsie noem maar wat. -
Als aanvulling zou ik dan bij het scherm team -> transfers wel een regeltje willen zien met het aantal uitgaande en ingaande transfers en de totale waardes daarvan. Scheelt in de crewcup een heel aantal sheetjes bouwen
-
Even verplaatst van Hulp naar Het Spel.
-
Het zou inderdaad mooi zijn als dit soort informatie weer beschikbaar zou zijn.
-
Kan me herinneren dat Luuk ook een fan was van statistieken en ik persoonlijk ook. Lijkt mij ook een leuke toevoeging.
-
Jep, zou idd top zijn om zulke dingen terug te zien. Ben er ook wel weg van
-
Heb de suggestie doorgegeven aan Gamebasics.
-
Gamebasics werkt aan een aantal dingen om dit interessanter te maken, alleen heeft dat niet echt prioriteit op dit moment. Gaat nog wel even duren voordat we dit soort statistieken gaan zien denk ik.
2/8