OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@Rubber890_NL We staan voor!
Wel na een bizarre ronde. Denk dat ik ook namens LFS spreek dat ik toch echt hoop dat GB ( @Jip-Huijs_NL , @Harry-Poon) een keer naar de hoeveelheid steals gaat kijken. Gelukkig was het nu enigszins gelijk verdeeld maar als dit één kant op gaat vallen kunnen we net zo goed met een loterij gaan meedoen.
Uitslagen speelronde 12:
Pieter(OSU) tegen Diederik (LFS): TK van Pieter, beide 451, 7-2->1-0 = logische uitslag
Re (OSU) tegen Remco (LFS): TK van Re en Remco, 4231 tegen 451, 7-4->0-0 = Komt veel te vaak voor in mijn ogen
Chris (LFS) tegen Rens (OSU): 4231 tegen 451, 7-3->0-0 = ....zie hierboven
Reinier (LFS) tegen Chris (OSU): TK van Reinier, 4231 tegen 451, 5-5->1-1 = redelijk normaal, al verwacht ik dat de thuisploeg dit vaker moet winnen gezien thuisvoordeel/TK
René (OSU) tegen Hans (LFS): 4231 tegen 451, 9-1->1-1 = absurd en dodelijk als dit vaker gaat gebeuren in een competitie met 22 speelronde.Mijn andere accounts die meedoen in serieuze competities waren trouwens ook allemaal 'steals' (6-2->0-0 & 8-3->1-2). Helaas is dat echt geen uitzondering de laatste tijd... #genoeggezeurd :zipper_mouth:
-
@waterhoen19_NL vind ik nog reuze meevallen. In CC CL worden zulke wedstrijden verloren ipv gelijk gespeeld en winnen jullie ook van mij met 3-5 schoten minder uit
-
@waterhoen19_NL @Jip-Huijs_NL Hebben we op World ook dit soort klachten?
-
@Harry-Poon Voor mijn gevoel wel minder. Maar speel daar maar met één account serieus (battles). En had juist het gevoel dat het bij battles minder voorkwam dan bij lange competities, maar begin daar nu door de CK ook wel aan te twijfelen.
-
Voor de geïnteresseerde, vandaag 3 wedstrijden tussen LFS en OSU:
Rens (OSU) tegen Diederik (LFS): beide TK, Diederik vanaf '30 met 10, 5-4->0-1
Chris (LFS) tegen René (OSU): 4-6->0-1
Hans (LFS) tegen Re (OSU): TK van Hans, 6-4->1-03x een muntje opgooien dus en gelukkig weer niet alles één kant op.
-
Dit is idd heel leuk om te volgen
-
En wat voor formaties speelde iedereen dan
-
@BolaBranca_NL67 er zal vast veel met 451 of 4231 gespeeld worden
-
@maricja_NL dat verklaard naar mijn mening de loterij
-
@BolaBranca_NL67 bennik met je eens
-
Als de heren nou eens allemaal 433 gaan spelen...
-
@BolaBranca_NL67 echte mannen spelen 433. Daarom speel ik heel veel 433 overal
-
@Glennevire_NL en win je weinig hahahahaha
-
@BolaBranca_NL67 nee best veel alleen uit niet
-
@Glennevire_NL we dwalen weer af
-
@Harry-Poon said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@waterhoen19_NL @Jip-Huijs_NL Hebben we op World ook dit soort klachten?
Als je dit topic een beetje bekijkt speelt het ook op OSM World helaas..
-
Denk niet dat meer 433 spelen de oplossing is. Qua bouwen is het behoorlijk onmogelijk om beide (433/4231) te spelen en heb nog niemand op OSM gezien die consequent resultaten haalt met 433 in uitwedstrijden. Wat toch wel belangrijk is in een battle.
Voor de 433 fans, deze battle hebben beide crews één keer 433 gespeeld in een wedstrijd tegen de andere crew:
Hans (LFS) tegen René (OSU): 433 tegen 451, TK van 433, rood voor 433 in '74, 10-6->1-0
Pieter (OSU) tegen Reinier (LFS): 433 tegen 451, TK van 433, 10-7->1-1
Ook niet echt heel erg overtuigend:frowning2: -
@waterhoen19_NL Dit valt nog redelijk mee qua steels had gister een wedstrijd waar ik 3 schoten had en mijn tegenstander 15. Ik speelde met 433B en hij 451 uiteindelijk win ik 1-0 en het balbezit was ook in zijn voordeel met ongeveer 70% balbezit.
-
@Jordy-van-Oel_NL Eens, zie ook wel veel extremere gevallen langskomen. Maar vooral de frequentie lijkt te zijn toegenomen de laatste periode. Vandaar ook mijn vraag aan @Harry-Poon of dit bij GB wordt gemonitord.
-
@waterhoen19_NL Dat is zeker een goeie vraag dan. Maar zou het niet kunnen komen doordat managers beter worden? Ik merk bij ons in de crew dat er behoorlijk gevarieerd wordt in opstellingen en tacktieken.