Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
hallo personeel Sorry voor het schrijven dat ik aan het vertalen ben van Google en ik weet dat het misschien geen goede vertaling heeft. Ik zou u en Gamebasic willen vragen om alleen de punten toe te voegen die zijn veroverd zonder punten te nemen. Dit is erg vervelend en een goede bijwerking van de ranglijst zou de manager zeker bevallen. Bij voorbaat dank.
-
@harry-poon een chat functie is wel vet. Chapeau
-
@dj-l3o-ferrari https://forum.onlinesoccermanager.nl/category/4/comments-feedback
Here they can help you out
-
@tomruitenbeek_nl Thank you !
But I do not want help or I'm doing feed back.
As an OSM user in no other game I have seen this system expire points and even counting points in my country's ranking does not follow a logic.
would not it be better to leave the sum of all points as ranking position? -
@dj-l3o-ferrari said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@tomruitenbeek_nl Thank you !
But I do not want help or I'm doing feed back.
As an OSM user in no other game I have seen this system expire points and even counting points in my country's ranking does not follow a logic.
would not it be better to leave the sum of all points as ranking position?This has been done to give new users a chance to get in the top 100. If all the managerpoints would accumulate then the same 100 managers would be on the list for a very long time.
For example: A new manager who tries it best, gains quite al lot of managerpoints every season, but can't get in the top 100, because there are managers who play far longer than that new manager, and have accumulated far more managerpoints overall. Would that be fun for a new manager?
-
@alfonzso_nl192 Met de max van 24 zijn we nog bezig (onderzoekje hoeveel er nu gevuld zijn). Naam van de crew veranderen gaat voorlopig nog niet gebeuren. Daar gelden dezelfde regels voor als voor de managernaam. De ranking zitten nu nog wat bugs in, die gaan we sowieso fixen.
De app is vanaf de grond gebouwd en is qua werking en visuals flink anders dan de website.
-
@harry-poon kunnen jullie dan de naam van de crew veranderen, vroeg dat eergisteren al. Lijkt me lang te duren gwn om een naam te laten veranderen..
Het gaat om een fusie: Gio's Tribute en Azzuri
Nieuwe Crewnaam: Crew 8 -
This post is deleted!
-
En waarom mogen crew-beheerders hun crewnaam niet meer aanpassen? Volgens mij kan je niks meer als crew-beheerder... Triest zooitje.
-
@furrax_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
En waarom mogen crew-beheerders hun crewnaam niet meer aanpassen? Volgens mij kan je niks meer als crew-beheerder... Triest zooitje.
Vroeg ik me ook af... Die updates tegenwoordig gaan echt nergens meer om. Echt 0% word er omgekeken naar de spelende manager/crewleden.
Alsof ooit iemand dit voorstelde om het niet meer mogelijk meer te maken om de crewnaam te veranderen. Gewoon een manier wrs om er extra bosscoins tegenaan te gooien, want wij mogen het niet meer en OSM "kan het wrs niet meer". Ze gaan zeker nog zeggen: Je zult een nieuwe crew dan moeten maken... afrippers -
Jullie kunnen wel blijven zeiken op OSM, maar daar schiet je echt niks mee op. Ook ik ben niet tevreden met de laatste update, maar ik heb dan ook gewoon netjes verteld waar dat in mijn geval aan lag en dan zie ik daarna wel wat ze er uiteindelijk mee gaan doen. Zeiken heeft geen zin, afwachten is de enige juiste oplossing.
-
Daar hebben we alle recht op om te zeiken op deze klote updates.
-
Ik betaal voor die bosscoins die ik dan weer uitgeef aan dit spel. Dus ik mag zeker klagen over dingen die ze om de 5 botten aanpassen en het dan later opeens opmerk. Ik wist helemaal niet dat ik geen crewnaam meer kon veranderen. Iets dat ervoor zo simpel was. En nu dat wij gefuseerd zijn met een andere crew merk ik dat op en staan we daar...
Er moeten juist meer managers over klagen. Door stil te blijven gaan ze ook niet weten wat er aan het mislopen is. Dankzij ons hebben ze een job!
-
Voor alle duidelijkheid, ik heb zeker niets tegen de administrators, mods enzo hier. Doen ook hartstikke hun best! Kunnen niet veel meer doen dan ons helpen. Begrijp ik volkomen. Als ik iemand van jullie een -1tje geef is het eerder om bepaald nieuws, niet jullie reactie zelf
Dus hierbij wel effe zo eerlijk dat ik jullie bedank voor het geduld en werk dat jullie leveren hier op het forum.
@Harry-Poon @FC-Eddie_NL en @Robbiebb_NL (zijn diegenen die het eerst bij mij opkomen, zullen nog wel anderen zijn...) -
@alfonzso_nl192 Ik snap dat het zo overkomt. Het feit dat crewnamen uniek moeten zijn is echter om dezelfde reden dat managernamen dat moeten zijn. Dat helpt technisch een hoop + het wordt voor andere managers een hel om crews nog te vinden (als iedereen de naam kon aanpassen zouden we 5000 Barcelona crews hebben etc.).
Maar we gaan er wel voor zorgen dat crews die hun naam willen aanpassen dat tijdelijk kunnen doen. Dit omdat wij natuurlijk de max op 24 karakters hebben gezet. Je kunt daar een verzoek voor doen op het forum. Deze naam moet dus wel uniek zijn (dat kunnen wij voor je checken).
-
@Harry-Poon Is het mogelijk om te in te stellen dat je als crew zijnde op 'invite only' werkt? Al die overbodige aanvragen tot het toetreden van onze crew zijn niet gewenst.
-
@vertrigo_nl
De beheerder (baas) van de crew kan dit gewoon aanpassen bij de instellingen van de crew. http://prntscr.com/i2kgm1 -
@silvester-j_nl Aaaah oke.. Dan moet ik die maar even aan z'n jasje trekken
-
@Harry-Poon Een maximum lijkt mij niet nodig, maar een minimum zou zeker geen overbodige luxe zijn. Ik zie dat er op OSM World nu meer dan 7000 crews in omloop zijn (na 5 minuten maar gestopt met scrollen), waarvan er een gigantisch aantal niet eens 5 leden heeft (en dus niet eens een battle kan spelen). Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling. Geef desnoods de BC's terug op het moment dat een beheerder er niet in slaagt om genoeg leden voor zijn crew te vinden.
Verder zou het zeer welkom zijn als je weer op crewnaam kunt zoeken. Ook zou ik het in/out ledenoverzicht op de crewpage graag terugzien.
-
@memphis-united_nl Hier ook zijn er heel veel (300) bijgekomen. Zelfs in de top 50 en niet eens 6 leden. Belachelijk is dat.