Error bij inloggen
-
Sinds gisterochtend krijg ik zowel in de app als op de pc geen toegang tot mijn account. De mailtjes voor het wijzigen van het wachtwoord komen ook niet aan. Na een reactie richting support te hebben gestuurd via de mail, nog geen reactie ontvangen.
-
@harry_poon Jij kan hier wat mee
-
-
@joost-sœter_nl ik heb net hetzelfde probleem al sinds gisteren
-
Thanks @tomruitenbeek_NL. Is inderdaad iets verkeerd gegaan voor managers met speciale karakters in hun managernaam. We gaan hier zsm naar kijken.
-
Bedankt !
-
@harry-poon snap ook niet dat deze karakters dan worden toegelaten bij het aanmaken van. Maarja :rolling_eyes:
-
@tomruitenbeek_nl Haha ja dat is op zich geen probleem, wij moeten gewoon zorgen dat dat altijd werkt. Maar is weer gefixt inmiddels!
-
Klasse luukie
-
Fijn dat het opgelost is.
-
Nu dit is opgelost, is het tijd om dit topic te sluiten.