Voetbal: De Nederlandse competities
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Jah bizar
Te makkelijk om te zeggen dat het aan blessures ligt maar ik ben wel overtuigd dat de selectie goed genoeg is voor 15 punten meer dit seizoen. Maar als je een half seizoen (inclusief CL) met Tapia en Diks moet spelen...niet klagen dan.
lees net dat Arsenal het voorbeeld is voor feyenoord. dat wordt dus de 4e plaats
-
@hap-slik-weg_nl Alleen na wedstrijden van Ajax hè?
-
@kagchelland_nl Achja half seizoen met Dijks is misschien nog wel erger #lol.
-
cmon vanmiddag Feye!
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1! Geen wooooorden maar daaaaden, leve Feyenoord 1!
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
cmon vanmiddag Feye!
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1! Geen wooooorden maar daaaaden, leve Feyenoord 1!
Ajax moet eerst maar eens winnen van Ado. Getuige de eerste helft, gaat dat al lastig genoeg worden.
-
Iemand nog een leuke toto voor me? Gelukkig niet op Ajax gelegd
-
Tsjah, ik had wel het gevoel dat het erin zat voor ons thuis tegen ADO. Goede laatste 30 min overigens.
-
@sirclitjeslikker_nl Ajax speelt gewoon goed spel. Vandaag hebben wij ADO helemaal onderdrukt, ADO kon alleen maar de lange bal geven. Het enigste probleem nu bij Ajax is het benutten van kansen, als de afronding wordt verbeterd, dan komen wij een heel eind.
-
@sirclitjeslikker_nl Half 1 wedstrijd hè, dan weet je het al.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@sirclitjeslikker_nl Half 1 wedstrijd hè, dan weet je het al.
Volgens mij heeft neres het nog nooit zo koud gehad. Net zoals tagliafico die ook niet best was.
-
Wat is de Eredivisie toch slecht #lol echt schandalig gewoon. Dit weekend weer een topvoorbeeld.
We mogen ons echt vergelijken met Denemarken, Schotland, Polen en meer van dat soort mickey mouse competities -
Wat is er met PEC aan du hand
-
-
@timeenennaam_nl Even boven de stand geleefd en nu gaan ze gewoon naar de plek waar ze horen
-
@kagchelland_nl Nouja, Schotland en Denemarken hebben wel een team dat na de winterstop nog actief is in Europa. Hoop dat Nederland ook snel weer naar dat niveau toe kan groeien.
-
@bringdaruckus_nl Ach viel best mee.
-
Lol Fey en Ajax, wat slecht XD
-
@kagchelland_nl Naja Vitesse is net als 12:30 wedstrijden bijna standaard verliespunten.
-
Ja zo kunnen we alles wel goed gaan praten. Wat is ajax slecht op het moment zeg.
-
Je koopt 2 rechtsbacks voor in totaal meer dan 10 miljoen en dan blijkt Veltman nog steeds de minst slechte rechtsback te zijn. Lachwekkend slecht gedaan van Overmars..