Voetbal: De Nederlandse competities
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@sirclitjeslikker_nl Half 1 wedstrijd hè, dan weet je het al.
Volgens mij heeft neres het nog nooit zo koud gehad. Net zoals tagliafico die ook niet best was.
-
Wat is de Eredivisie toch slecht #lol echt schandalig gewoon. Dit weekend weer een topvoorbeeld.
We mogen ons echt vergelijken met Denemarken, Schotland, Polen en meer van dat soort mickey mouse competities -
Wat is er met PEC aan du hand
-
-
@timeenennaam_nl Even boven de stand geleefd en nu gaan ze gewoon naar de plek waar ze horen
-
@kagchelland_nl Nouja, Schotland en Denemarken hebben wel een team dat na de winterstop nog actief is in Europa. Hoop dat Nederland ook snel weer naar dat niveau toe kan groeien.
-
@bringdaruckus_nl Ach viel best mee.
-
Lol Fey en Ajax, wat slecht XD
-
@kagchelland_nl Naja Vitesse is net als 12:30 wedstrijden bijna standaard verliespunten.
-
Ja zo kunnen we alles wel goed gaan praten. Wat is ajax slecht op het moment zeg.
-
Je koopt 2 rechtsbacks voor in totaal meer dan 10 miljoen en dan blijkt Veltman nog steeds de minst slechte rechtsback te zijn. Lachwekkend slecht gedaan van Overmars..
-
@suiz-luárez_nl Neeeeee, Orejuela is langdurig geblesseerd. Daarom Kristensen gehaald en die is blijkbaar nog niet beter dan Veltman (wat ook nog eens je captain is natuurlijk).
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Je koopt 2 rechtsbacks voor in totaal meer dan 10 miljoen en dan blijkt Veltman nog steeds de minst slechte rechtsback te zijn. Lachwekkend slecht gedaan van Overmars..
hoe die de bal rustig achter de zijlijn trapte zonder druk en dan kan Tete zogenaamd niet voetballen
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@suiz-luárez_nl Neeeeee, Orejuela is langdurig geblesseerd. Daarom Kristensen gehaald en die is blijkbaar nog niet beter dan Veltman (wat ook nog eens je captain is natuurlijk).
Orejuela heeft de afgelopen wedstrijden gewoon bij Jong Ajax gespeeld hoor, vrijdag nog 90 minuten. Lijkt me niet erg geblesseerd
-
@bringdaruckus_nl fair enough. dacht dat hij er langer uit was. Naja.
-
Volgens mij is het bij Orejuela vooral een issue met de taalbarrière. Hij kan uiteraard nog geen Nederlands, maar heeft ook nog moeite met de Engelse taal. Communiceren met je teamgenoten wordt dan wel erg lastig. Althans, dat was de issue een paar maanden geleden. Geen idee hoe dit er nu op dit moment voorstaat. Misschien is hij gewoon wel echt te slecht om in de basis bij Ajax te spelen.
-
@hap-slik-weg_nl Nee, gewoon te licht bevonden, vervolgens is Kristensen gehaald die ook te licht is bevonden. Wanbeleid
-
Veltman trouwens ook niet eens meer geselecteerd in de 33 koppige voorselectie. Ziet de Koeman wel goed moet ik zeggen
-
Aardige selectie wel, maar wat doen Rekik en Kluivert daarbij dan? Die AZ-gasten kan ik ook nog wel inkomen.
-
Waar is Bazoer dan?
Cillessen, Blind, Strootman, Wijnaldum, van Dijk en de Vrij kun je wel een stabiele kern van maken, pleur je Tete rechtsback is het verdedigende deel compleet. We hebben dan alleen nog een heel ernstig gebrek aan creativiteit.