Voetbal: De Nederlandse competities
-
-
Dus dat. Keizer was wel mijn favoriet om naar te luisteren. nja niet inhoudelijk maar wel typische amsterdams accent.
-
Pffff vind het echt zo'n onzin dat iedereen maar van dat PSV verliest, kom op hey.
-
-
Gozubuyuk werd al eens verdacht van matchfixing, maar dat kreeg vandaag een andere dimensie. Hoewel Twente na 10 minuten met 3-0 achter had moeten staan, verliezen ze door de scheidsrechter.
Neemt niet weg dat Ajax verdiend gewonnen heeft, alleen Twente had hier een punt moeten pakken maar helaas mocht dat niet van Serdar.
-
Lekker voor je
Wij zijn ajax wij zijn redelijk goed!
-
Wij zijn Ajax wij krijgen gratis penalty's omdat we thuis spelen en topclub zijn
-
@manchester-pro-team_nl leef je ook weer?
-
Lekker potje weer van Fey zeg #lol tering
-
Volgende week PSV tien punten los, want Ajax moet naar PEC
-
@timeenennaam_nl dubbel feest voor jou dus.
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Lekker potje weer van Fey zeg #lol tering
lol, jullie hebben nog nooit zoveel geinvesteerd in de selectie en kijk nu
-
@bringdaruckus_nl Jah bizar
Te makkelijk om te zeggen dat het aan blessures ligt maar ik ben wel overtuigd dat de selectie goed genoeg is voor 15 punten meer dit seizoen. Maar als je een half seizoen (inclusief CL) met Tapia en Diks moet spelen...niet klagen dan.
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Jah bizar
Te makkelijk om te zeggen dat het aan blessures ligt maar ik ben wel overtuigd dat de selectie goed genoeg is voor 15 punten meer dit seizoen. Maar als je een half seizoen (inclusief CL) met Tapia en Diks moet spelen...niet klagen dan.
lees net dat Arsenal het voorbeeld is voor feyenoord. dat wordt dus de 4e plaats
-
@hap-slik-weg_nl Alleen na wedstrijden van Ajax hè?
-
@kagchelland_nl Achja half seizoen met Dijks is misschien nog wel erger #lol.
-
cmon vanmiddag Feye!
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1! Geen wooooorden maar daaaaden, leve Feyenoord 1!
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
cmon vanmiddag Feye!
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1! Geen wooooorden maar daaaaden, leve Feyenoord 1!
Ajax moet eerst maar eens winnen van Ado. Getuige de eerste helft, gaat dat al lastig genoeg worden.
-
Iemand nog een leuke toto voor me? Gelukkig niet op Ajax gelegd