CrewCup: Algemene Discussietopic
- 
Eindstand Eredivisie A  @vertrigo_nl bedankt voor het bijhouden topper  
- 
Eindstand CC Eerste Divisie A 
 Speelronde 39/39 Bedankt voor het bijhouden van de sheet dit seizoen! @Brand-New-Kids Proficiat met de dubbel! 
- 
Ik zie ook niet in waarom CC een pauze moet hanteren, kan toch lekker doorgaan? Helemaal.mee eens  @peter-osm-master_nl Van mij mag die ook gerust verder gaan  
- 
Eindstand Eredivisie B, Gefeliciteerd Old Glory!  
- 
Eindstand Eredivisie B, Gefeliciteerd Old Glory!  @frituurpannekes_nl Bedankt!    Ook bedankt voor het bijhouden van de tussenstanden! Ook bedankt voor het bijhouden van de tussenstanden!  
- 
BNC gefeliciteerd met het kampioenschap in de Eredivisie A, en succes in de Europa League  
- 
CL Speelronde 40/43  
- 
Gaat de CC nu toch gwn door? 
- 
Gaat de CC nu toch gwn door? @alfonzso_nl192 said in CrewCup: Algemene Discussietopic: Gaat de CC nu toch gwn door? Volgens mij moet @Robbiebb_NL daar nog een besluit over nemen 
- 
This post is deleted!
- 
Nou nou, een pauze in de CC. Wat een drama zeg 
- 
Waarom een pauze? 
- 
@leon-van-gaal_nl Precies dat. En niemand wil met tk's spelen lijkt me. Aan de inkomsten kan het echter toch niet echt liggen. 
 Transfers/scout/oefenmatches ... dat zijn coins die ik in de cc wil uitgeven maar niet zo snel in een ander format.
- 
Eindstand Europa League:  

- 
Eindstand Europa League:  
  @sanderjep15_nl Bedankt voor de tussenstanden bij te houden!  en samen met de andere managers van Imperium proficiat met het kampioenschap! plaatsen 1,2,3 en 5 ... en de beker ! en samen met de andere managers van Imperium proficiat met het kampioenschap! plaatsen 1,2,3 en 5 ... en de beker ! zegt genoeg ^^ zegt genoeg ^^
- 
@sanderjep15_nl Bedankt voor de tussenstanden bij te houden!  en samen met de andere managers van Imperium proficiat met het kampioenschap! plaatsen 1,2,3 en 5 ... en de beker ! en samen met de andere managers van Imperium proficiat met het kampioenschap! plaatsen 1,2,3 en 5 ... en de beker ! zegt genoeg ^^ zegt genoeg ^^@maxaldinho_nl Thx! Jij ook een sterk seizoen gedraaid met Leicester! 
- 
@maxaldinho_nl Thx! Jij ook een sterk seizoen gedraaid met Leicester! @sanderjep15_nl Thx! Zonder onze straf waren we nog 2e geworden achter jullie, helaas ^^ 
- 
@sanderjep15_nl Bedankt voor de tussenstanden bij te houden!  en samen met de andere managers van Imperium proficiat met het kampioenschap! plaatsen 1,2,3 en 5 ... en de beker ! en samen met de andere managers van Imperium proficiat met het kampioenschap! plaatsen 1,2,3 en 5 ... en de beker ! zegt genoeg ^^ zegt genoeg ^^@maxaldinho_nl ja dat er door de bovenste veel bc in is gegooid  
- 
@maxaldinho_nl ja dat er door de bovenste veel bc in is gegooid  @triple-444_nl ja, mss wel maar je moet het nog altijd omzetten in goede resultaten e  
-