CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@alfonzso_nl192 said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gaat de CC nu toch gwn door?
Volgens mij moet @Robbiebb_NL daar nog een besluit over nemen
-
This post is deleted!
-
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap waarom de cc moet stoppen. Zoveel mensen hebben daar plezier in. En vlg mij maar weinig mensen die zin in hebben in 5 tegen 5. Dus Robbie.... laat die cc gewoon doorgaan aub. Ik spreek hier als beheerder en namens alle 18 leden van BNC.
-
Nou nou, een pauze in de CC. Wat een drama zeg
-
Waarom een pauze?
-
Precies dat. En niemand wil met tk's spelen lijkt me.
Aan de inkomsten kan het echter toch niet echt liggen.
Transfers/scout/oefenmatches ... dat zijn coins die ik in de cc wil uitgeven maar niet zo snel in een ander format. -
Eindstand Europa League:
-
@sanderjep15_nl Bedankt voor de tussenstanden bij te houden! en samen met de andere managers van Imperium proficiat met het kampioenschap! plaatsen 1,2,3 en 5 ... en de beker ! zegt genoeg ^^
-
@maxaldinho_nl Thx! Jij ook een sterk seizoen gedraaid met Leicester!
-
@sanderjep15_nl Thx! Zonder onze straf waren we nog 2e geworden achter jullie, helaas ^^
-
@maxaldinho_nl ja dat er door de bovenste veel bc in is gegooid
-
@triple-444_nl ja, mss wel maar je moet het nog altijd omzetten in goede resultaten e
-
-
@triple-444_nl Met alle respect, we zijn al vrij snel gestopt met scouten en oefenwedstrijden, dus zoveel BC's zitten er echt niet in vergeleken met een seizoen CC CL. Met keepertjes van de TL halen en verkopen zijn we wel gewoon doorgegaan inderdaad.
Het verschil tussen CC en EL is gewoon nu erg groot. Je ziet dat crews om beurten degraderen uit de CL, maar relatief makkelijk weer terug promoveren.
Maar dank voor de felicitaties!
-
@maxaldinho_nl Thanks! Sluit me aan bij mijn crewgenoot, je hebt ook een uitstekend seizoen gedraaid!
-
@santheman11_nl hey gefeliciteerd met de top prestaties van jullie allemaal en succes in CL als dat er nog is na de nieuwe opzet.
-
Wat een ontknoping onderin de CL
Bijna het hele seizoen stonden we laatste maar we hebben het toch maar weer even geflikt om ons te handhaven. Voor de jaarranking wellicht niet zo lucratief omdat een seizoen EL helaas beloond lijkt te worden voor de meeste crews maargoed, we try it the hard way
-
@mikevanderhilst_nl Gefeliciteerd met de handhaving.. tenminste, als er nog een cc komt dan.
Onze degradatie was ook desastreus voor de jaar ranking, dus ik zou die degradatie zeker niet betitelen als een beloning. Maar gelukkig hebben we dat met een exceptioneel seizoen EL enigszins recht kunnen zetten. Thanks voor jullie inzet Jep, San en Jopie!
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wat een ontknoping onderin de CL
Bijna het hele seizoen stonden we laatste maar we hebben het toch maar weer even geflikt om ons te handhaven. Voor de jaarranking wellicht niet zo lucratief omdat een seizoen EL helaas beloond lijkt te worden voor de meeste crews maargoed, we try it the hard way
Zeker een indrukwekkende comeback van jullie, dat zag er halverwege toch vrij kansloos uit. Met de degradatie van OSU is elke crew nu wel een keer gedegradeerd op 3.0 volgens mij.
Wij hebben met LFS ook een heerlijk seizoen gehad. Eindelijk onze eerst CL winst op 3.0. Remco een geweldig seizoen gespeeld met het nietige Brighton (zelfs bijna 2?!) en zelf eenvoudig het kampioenschap gepakt met City.)
Verder ook knap van AOS dat debuteert met een 2e plek. Everton ook gewoon een teamwaarde van boven de 1.8 miljard, netjes!;)
Wat mij betreft start er zo snel mogelijk een nieuw seizoen. Vrijwel iedereen is positief over de CC en er lijkt toch vrij weinig draagvlak voor het nieuwe battlesysteem. Anders moeten we misschien maar verder gaan buiten de crewstaff om.
-
LFS gefeliciteerd met de CC winst, wie er neer punten heeft in totaal zoals Imperium in de EL boeit geen flikker hahaha. CL winst betekend winnen van de grote mannen.
Imperium natuurlijk goed gedraaid en welkom terug.
Met de degradatie van OSU kan je ook te maken krijgen van een degradatie van OSP daar je geen talentencrew in dezelfde league mag hebben maar dat is aan de organisatie.
Everton erg netjes met een TW van over 1,8 Miljard, echt super gebouwd.
Art of Soccer ook goed gedaan met een 2e plek in de CL.
Ik weet dat we nu eerst het nieuwe systeem moeten uit oroberen vandaar de stop maar hoop ook dat we doorgaan met de CC.
Als laatste Remco bedankt voor het bijhouden van de stand.
Tot de volgende CC allemaal