Fitheid Speler
-
Managernaam: PieterHofstra
Clubslot: Slot 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Maandag 30 April, 11.51 uur
Team: Baroka
Competitienummer: 4284412/10
Server: Thierry
Welk apparaat: Safari & Google Chrome (PC) Safari (Mobiel) & IOS App
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Zoals je ziet heb ik de middenvelder “Fabinho” gisteren gekocht, heb hem gisteren ook meteen laten spelen. Nu staat de fitheid van deze spelers op 0%, na 1 speelronde gespeeld te hebben. Dit is niet de bedoeling volgens mij, normaal zou dit ongeveer 95% moeten zijn na 1 speelronde.
Overige opmerkingen: Dit probleem heb ik 1 keer eerder gehad en toen stond hij na 1 speelronde (simulatie) weer op 100%. Maar dit hoort niet zo te zijn, vanavond moet ik tegen een goede tegenstander, dus ik hoop niet dat deze speler meteen wordt gewisseld. Dit zou de wedstrijd beïnvloeden.
Screenshot(s):
-
Managernaam: PieterHofstra
Clubslot: Slot 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Maandag 30 April, 11.51 uur
Team: Baroka
Competitienummer: 4284412/10
Server: Thierry
Welk apparaat: Safari & Google Chrome (PC) Safari (Mobiel) & IOS App
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Zoals je ziet heb ik de middenvelder “Fabinho” gisteren gekocht, heb hem gisteren ook meteen laten spelen. Nu staat de fitheid van deze spelers op 0%, na 1 speelronde gespeeld te hebben. Dit is niet de bedoeling volgens mij, normaal zou dit ongeveer 95% moeten zijn na 1 speelronde.
Overige opmerkingen: Dit probleem heb ik 1 keer eerder gehad en toen stond hij na 1 speelronde (simulatie) weer op 100%. Maar dit hoort niet zo te zijn, vanavond moet ik tegen een goede tegenstander, dus ik hoop niet dat deze speler meteen wordt gewisseld. Dit zou de wedstrijd beïnvloeden.
Screenshot(s):
Dat is wel raar ja. Ik zal het even doorgeven aan Gamebasics.
-
Dat is wel raar ja. Ik zal het even doorgeven aan Gamebasics.
@fc-eddie_nl
Dit keer blijft hij op 0% staan, ik hoor wel wat het probleem is. -
@fc-eddie_nl
Dit keer blijft hij op 0% staan, ik hoor wel wat het probleem is.Dit ligt nu bij de devs om gefixt te gaan worden. Tot die tijd valt er helaas niets aan te doen.
-
Dit ligt nu bij de devs om gefixt te gaan worden. Tot die tijd valt er helaas niets aan te doen.
Volgens mij hebben ze het opgelost, klopt dit?
Heb hem vandaag wel op de bank gezet, gisteren trouwens ook. In iedergeval zijn fitheid staat nu weer 100% -
Dit is inmiddels gefixt.