Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Afronden scout lukt niet

Afronden scout lukt niet

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
29 Posts 3 Posters 3.3k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • PieterHofstra_NL5P PieterHofstra_NL5

    @fc-eddie_nl Ze (GB) hebben de scout weggehaald, ik heb me scout nu weer weggestuurd. Afwachten of het probleem nu opgelost is.

    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL
    Moderator NL
    wrote on last edited by
    #6

    @pieterhofstra_nl5

    Er waren problemen met je scoutresultaat, dus GB heeft je scout inderdaad gereset. Hopelijk dat je de volgende keer geen problemen meer hebt.

    PieterHofstra_NL5P 1 Reply Last reply
    1
    • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

      @nicolas-joy_nl

      Ik zie dat je maar op 1 slot speelt, dus ik zal dit voor jou ook doorgeven.

      Nicolas Joy_NLN Offline
      Nicolas Joy_NLN Offline
      Nicolas Joy_NL
      Dutch Users
      wrote on last edited by
      #7

      @fc-eddie_nl said in Afronden scout lukt niet:

      @nicolas-joy_nl

      Ik zie dat je maar op 1 slot speelt, dus ik zal dit voor jou ook doorgeven.

      Super, thanks @FC-Eddie_NL
      Hij staat er nu nog wel, dus ik wacht geduldig af. 🙂

      FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
      0
      • Nicolas Joy_NLN Nicolas Joy_NL

        @fc-eddie_nl said in Afronden scout lukt niet:

        @nicolas-joy_nl

        Ik zie dat je maar op 1 slot speelt, dus ik zal dit voor jou ook doorgeven.

        Super, thanks @FC-Eddie_NL
        Hij staat er nu nog wel, dus ik wacht geduldig af. 🙂

        FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NL
        Moderator NL
        wrote on last edited by
        #8

        @nicolas-joy_nl

        Ik heb nog even een paar vragen voor je. Hopelijk kan GB hiermee beter achterhalen wat dit probleem heeft veroorzaakt.

        • Zou je de scoutinstellingen die je maakte willen vermelden (als je die nog weet)?

        • Had je misschien meerdere tabbladen openstaan met de scout, en op beide tabbladen scoutinstellingen gemaakt (voordat de pagina ververst werd)?

        • Had je misschien de scout via verschillende browsers op pad gestuurd (voordat de pagina ververst werd)?

        • Eventuele andere dingen die je zijn opgevallen tussen het moment van de scoutinstellingen maken tot en met de foutmelding.

        1 Reply Last reply
        0
        • Nicolas Joy_NLN Offline
          Nicolas Joy_NLN Offline
          Nicolas Joy_NL
          Dutch Users
          wrote on last edited by
          #9

          Uiteraard.

          Ik had een middenvelder gescout, aanvallende kwaliteit, 'ervaren' (30+) en kwaliteit 90+ geloof ik.
          Weet niet of ik alles goed benoem, ben even uit OSM geweest.

          Ik had wel meerdere tabbladen (met OSM) open staan, maar de scout wel maar in één tabblad.

          Gebruik alleen Firefox.

          Enige 'afwijking' was dat ik de scout vervroegd wilde binnenhalen (uurtje te gaan ofzo), had spelers verkocht, te weinig in de selectie dus dacht even snel de scout binnen te halen.

          Gekke is dat zoals je ook op de screenshots ziet van Pieter Hofstra dat als je klikt op 'afronden' dat de 'scouts deadline' wel in de lijst komt te staan, maar als je dan naar de scout gaat blijft datzelfde staan (dat de scout terug is en je het kan afronden). Bij klikken op afronden begint het te laden en krijg je de foutmelding.

          FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
          0
          • Nicolas Joy_NLN Nicolas Joy_NL

            Uiteraard.

            Ik had een middenvelder gescout, aanvallende kwaliteit, 'ervaren' (30+) en kwaliteit 90+ geloof ik.
            Weet niet of ik alles goed benoem, ben even uit OSM geweest.

            Ik had wel meerdere tabbladen (met OSM) open staan, maar de scout wel maar in één tabblad.

            Gebruik alleen Firefox.

            Enige 'afwijking' was dat ik de scout vervroegd wilde binnenhalen (uurtje te gaan ofzo), had spelers verkocht, te weinig in de selectie dus dacht even snel de scout binnen te halen.

            Gekke is dat zoals je ook op de screenshots ziet van Pieter Hofstra dat als je klikt op 'afronden' dat de 'scouts deadline' wel in de lijst komt te staan, maar als je dan naar de scout gaat blijft datzelfde staan (dat de scout terug is en je het kan afronden). Bij klikken op afronden begint het te laden en krijg je de foutmelding.

            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by
            #10

            @nicolas-joy_nl

            Thanks. Ik heb deze info doorgegeven aan GB.

            1 Reply Last reply
            0
            • Nicolas Joy_NLN Offline
              Nicolas Joy_NLN Offline
              Nicolas Joy_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by
              #11

              👍 Wacht ik af tot de scout weer beschikbaar is.

              1 Reply Last reply
              0
              • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                @pieterhofstra_nl5

                Er waren problemen met je scoutresultaat, dus GB heeft je scout inderdaad gereset. Hopelijk dat je de volgende keer geen problemen meer hebt.

                PieterHofstra_NL5P Offline
                PieterHofstra_NL5P Offline
                PieterHofstra_NL5
                wrote on last edited by
                #12

                @fc-eddie_nl Ik wou vanochtend mijn scout weer afronden en kreeg weer precies hetzelfde probleem als ik hier boven heb omschreven.

                Don't Give Up The Fight

                FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
                0
                • Nicolas Joy_NLN Offline
                  Nicolas Joy_NLN Offline
                  Nicolas Joy_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by
                  #13

                  @FC-Eddie_NL Ik wil niet ongeduldig overkomen hoor, maar enig idee op welke termijn ze de scout kunnen resetten voor me? Mis de scout toch wel.. 😛

                  Hoewel het afwachten of er een oplossing is als ik het zo zie van @PieterHofstra_NL5

                  FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                  0
                  • PieterHofstra_NL5P PieterHofstra_NL5

                    @fc-eddie_nl Ik wou vanochtend mijn scout weer afronden en kreeg weer precies hetzelfde probleem als ik hier boven heb omschreven.

                    FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NL
                    Moderator NL
                    wrote on last edited by
                    #14

                    @pieterhofstra_nl5

                    Balen dat deze rot bug weer bij je terug is :(. Ik zal het weer doorgeven aan GB. Hopelijk kunnen ze de oorzaak van deze bug snel vinden en de bug pletten.

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • Nicolas Joy_NLN Nicolas Joy_NL

                      @FC-Eddie_NL Ik wil niet ongeduldig overkomen hoor, maar enig idee op welke termijn ze de scout kunnen resetten voor me? Mis de scout toch wel.. 😛

                      Hoewel het afwachten of er een oplossing is als ik het zo zie van @PieterHofstra_NL5

                      FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NL
                      Moderator NL
                      wrote on last edited by FC Eddie_NL
                      #15

                      @nicolas-joy_nl

                      Nee nog niet helaas. Maar afgaande op wat Pieter melde, denk ik dat de bug jou opnieuw lastig gaat vallen als de nieuwe scout terug zou komen. Dus vraag me af of resetten veel zin heeft.

                      Nicolas Joy_NLN 1 Reply Last reply
                      0
                      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                        @nicolas-joy_nl

                        Nee nog niet helaas. Maar afgaande op wat Pieter melde, denk ik dat de bug jou opnieuw lastig gaat vallen als de nieuwe scout terug zou komen. Dus vraag me af of resetten veel zin heeft.

                        Nicolas Joy_NLN Offline
                        Nicolas Joy_NLN Offline
                        Nicolas Joy_NL
                        Dutch Users
                        wrote on last edited by
                        #16

                        @fc-eddie_nl said in Afronden scout lukt niet:

                        @nicolas-joy_nl

                        Nee nog niet helaas. Maar afgaande op wat Pieter melde, denk ik dat de bug jou opnieuw lastig gaat vallen als de nieuwe scout terug zou komen.

                        Ik heb dan maar iemand van de TL gekocht. Jammer. Hopen dat het niet een terugkerend iets is/wordt.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • FC Eddie_NLF Offline
                          FC Eddie_NLF Offline
                          FC Eddie_NL
                          Moderator NL
                          wrote on last edited by
                          #17

                          @PieterHofstra_NL5 @Nicolas-Joy_NL

                          Vanaf volgende week gaan de devs op onderzoek uit. Hopelijk dat ze daarna snel met een oplossing kunnen komen.

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • Nicolas Joy_NLN Offline
                            Nicolas Joy_NLN Offline
                            Nicolas Joy_NL
                            Dutch Users
                            wrote on last edited by
                            #18

                            Oké. Vooralsnog staat het er nog steeds.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • Nicolas Joy_NLN Offline
                              Nicolas Joy_NLN Offline
                              Nicolas Joy_NL
                              Dutch Users
                              wrote on last edited by
                              #19

                              Snap dat er nu met Pinksterren niks aan gedaan kan worden (en het misschien wel een bug is die niet zomaar verholpen is) maar wel apart dat er nu nog niks aan gedaan is.. Heb nu al een week geen scout terwijl je 5 dagen terug de melding al doorgegeven had aan GB.

                              FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                              0
                              • Nicolas Joy_NLN Nicolas Joy_NL

                                Snap dat er nu met Pinksterren niks aan gedaan kan worden (en het misschien wel een bug is die niet zomaar verholpen is) maar wel apart dat er nu nog niks aan gedaan is.. Heb nu al een week geen scout terwijl je 5 dagen terug de melding al doorgegeven had aan GB.

                                FC Eddie_NLF Offline
                                FC Eddie_NLF Offline
                                FC Eddie_NL
                                Moderator NL
                                wrote on last edited by
                                #20

                                @nicolas-joy_nl

                                Ik snap dat het frustrerend is dat je de scout niet kan gebruiken, maar niet elke bug is binnen een paar dagen gefixt. 5 dagen geleden hoopte GB dat het een eenmalig probleem was. Nadat ik jou melding van dit probleem had doorgegeven was het voor GB het teken dat er meer aan de hand was. Vandaar de vragen die ik je stelde. Om een bug te kunnen fixen moet GB wel weten wat precies de oorzaak is van de bug. Vrijdag was er helaas geen tijd om op onderzoek uit te gaan en in het weekend wordt er niet gewerkt. Helaas hebben we nu ook weer feestdagen, waardoor de maandag wegvalt en er pas vanaf dinsdag naar gekeken kan worden.

                                Nogmaals, ik snap de frustratie, maar we kunnen helaas ook niets anders doen dan afwachten totdat het gefixt is. Het is nu in de handen van de developers.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • Nicolas Joy_NLN Offline
                                  Nicolas Joy_NLN Offline
                                  Nicolas Joy_NL
                                  Dutch Users
                                  wrote on last edited by
                                  #21

                                  Ik begrijp dat het fixen niet zomaar lukt, maar had eigenlijk verwacht dat GB de scout in elk geval zou weghalen zodat ik het opnieuw zou kunnen proberen. Zou misschien ook weer voor meer informatie hebben gezorgd bij de developers..

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • PieterHofstra_NL5P PieterHofstra_NL5

                                    @fc-eddie_nl Ik wou vanochtend mijn scout weer afronden en kreeg weer precies hetzelfde probleem als ik hier boven heb omschreven.

                                    FC Eddie_NLF Offline
                                    FC Eddie_NLF Offline
                                    FC Eddie_NL
                                    Moderator NL
                                    wrote on last edited by
                                    #22

                                    @pieterhofstra_nl5 @Nicolas-Joy_NL

                                    Krijgen jullie nog steeds de foutmelding te zien als jullie naar de scout gaan?

                                    PieterHofstra_NL5P 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                                      @pieterhofstra_nl5 @Nicolas-Joy_NL

                                      Krijgen jullie nog steeds de foutmelding te zien als jullie naar de scout gaan?

                                      PieterHofstra_NL5P Offline
                                      PieterHofstra_NL5P Offline
                                      PieterHofstra_NL5
                                      wrote on last edited by
                                      #23

                                      @fc-eddie_nl Ik kan het op slot 4 niet proberen, want de Crew Cup is afgelopen. Dit slot hou ik nu vrij voor de volgende Crew Cup editie.

                                      Op slot 1 & 2 heb ik geen problemen, maar het probleem lag bij mij ook alleen maar op slot 4.

                                      Don't Give Up The Fight

                                      FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • PieterHofstra_NL5P PieterHofstra_NL5

                                        @fc-eddie_nl Ik kan het op slot 4 niet proberen, want de Crew Cup is afgelopen. Dit slot hou ik nu vrij voor de volgende Crew Cup editie.

                                        Op slot 1 & 2 heb ik geen problemen, maar het probleem lag bij mij ook alleen maar op slot 4.

                                        FC Eddie_NLF Offline
                                        FC Eddie_NLF Offline
                                        FC Eddie_NL
                                        Moderator NL
                                        wrote on last edited by
                                        #24

                                        @pieterhofstra_nl5

                                        Oké, dank je wel. Hopelijk dat het in je volgende competitie op je slot 4 geen problemen meer geeft.

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • Nicolas Joy_NLN Offline
                                          Nicolas Joy_NLN Offline
                                          Nicolas Joy_NL
                                          Dutch Users
                                          wrote on last edited by
                                          #25

                                          Ik heb hem kunnen afronden. Nog niet weer opnieuw kunnen wegsturen om het nu te testen.

                                          FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • 1
                                          • 2
                                          • Login

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Categories
                                          • Recent
                                          • Tags
                                          • Popular