• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Privacy verklaring.

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
6 Posts 2 Posters 681 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NL
    wrote on last edited by

Even een kort vraagje over de privacy verklaring die je moest accepteren.

ik heb zo n 2 jaar geleden een IP Lock gehad op mijn oude account, die bestaat nog steeds.

de Lock is eraf, maar mijn account is niet terug vrij gegeven.

ik ben op dat account stukken verder met MP s.

Nu wordt er gezegd, na 5 jaar wordt alles wat toen gebeurt is gekoppeld aan dat Ip adres verwijdert, dus blijkelijk ook mijn accounts naam die ik bij deze wel beschermen en mogelijk wil terug krijgen, zodat ik deze weer kan op heffen.

Hoe gaat dat in zijn werking, en is dit uberhaubt mogelijk.

Als ik mijn oude account aan vink voor chat, bestaat het gewoon nog , maar is geschorst voor onbepaalde tijd,

Dus in de privacy verklaring voor 5 jaar. Want dan vernietigen jullie alles wat met dat account te maken hebt,,,, toch?

graag een serieuze antwoord, want ik wil dan voor die vernietiging mijn oude account terug hebben

groet,

Roy

1 Reply Last reply
    0
    OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NL
    wrote on last edited by

Met accounts naam, bedoel ik Managers naam☝

1 Reply Last reply
    0
    OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NL
    wrote on last edited by

is er nog steeds niemand vanuit GB of Communicatie die na 6 uur hierop wilt reageren? en of kan?

op Internationaal zijn jullie wel rapper aanwezig om de menigte van correcte antwoorden te voorzien.

of leg ik met deze vraag weer een vinger op een mogelijke incorrecte uitleg van een punt van jullie privacy statement?

schrijf toch geen ticket aan dus 72 uur regel voor een reactie is hier zeker niet de spraken van.

Met vriendelijke groet,

Roy

1 Reply Last reply
    0
    OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NL
    wrote on last edited by

https://www.onlinesoccermanager.nl/privacy

nog een puntje,, gezien mijn oude niet meer te bereiken account.

Al die tijd, zijn jullie aangesloten reclame partners wel actief geweest om mijn bekende ingeschreven Email adres te bevuilen met hun reclame..

Dus mijn Mangersnaam/ IP adres is gelocked om bij mijn betaalde OSM account komen, en jullie never reclame bedrijven kunnen mij nog wel steeds benaderen al die tijd?

neigt hier naar zo n Facebook schandaaltje.

ik heb betaald voor SK en Premium en door 1 vergrijp wordt mijn managers account buiten werking gesteld en niet meer toegankelijk, maar jullie reclame partners hebben mij al die tijd wel kunnen benaderen?

hoe kan dat dan? ik wil mijn oude account terug waar omgerekend veel meer boscoins opstaat dan deze, na de IP lock opheffing.

1 Reply Last reply
    0
    OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NL
    wrote on last edited by

Bij deze ook een email gestuurd naar adres van julie Info@ GB hierover.

.

gaarne, deze topic open te houden voor gedeputeerde spelers net als ik.

wel geld blijven vangen over ge- lockte managers accounts van reclame bureaus vanwege verspreiden persoonsgerichte interesse reclame , maar niet meer bij de email-geregistreerde OSM account kunnen komen.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to OiOiHillegom_NL on last edited by

Zaken over gelockte account worden nooit besproken op het forum. Dus wat betreft je vraag om met je oude gelockte account verder te spelen kan je het beste een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com.

Wat de privacy kwestie betreft heb je al een mail gestuurd naar GB zelf. Dat zal dus vanzelf opgepakt gaan worden.

Ook dit soort privacy zaken zijn niet echt geschikt voor het openbare forum en kunnen beter via de mail gestuurd worden. Dus mochten mensen hier vragen over hebben, stuur dan een mailtje naar info@gamebasics.nl

Bij deze sluit ik dit dan ook dit topic.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular