Voetbal: De Nederlandse competities
-
@l-r-van-kessel_nl Amateuristisch weer #lol kutzooi, zat er helemaal klaar voor
-
Magallan soap deel 4 begint ook weer vanaf nu...
-
Wat zijn jullie verwachtingen voor vanavond?
Zelf ben ik bang dat we met 3-0 het schip in gaan daar..Andere kant zie ik Ajax ook in Lissabon verrassen en dat het 0-1 word..al neem ik genoegen met een saaie 0-0 en zo goed als geplaatst zijn voor de volgende ronde..
WZAWZDB!
-
Moeilijk te voorspellen match vind ik. Ik zie Ajax wel strijden en terugkeren met 1 punt, misschien wel 3. Maar zoals je zegt Benfica gaat evenzeer willen strijden en moeten kwalitatief niet onderdoen + spelen thuis.
-
Laten we voor de Unibet hopen op een BTS
-
@l-r-van-kessel_nl ja zo kan ik het ook. Ik denk dat Ajax wel gaat winnen tenzij het gelijk wordt of ze verliezen
-
@dominicm_nl
Licht kan ook uitvallen, jwz -
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Dan hoop ik voor ons op een 1-1 ofzo, heb Ajax dubbele kans
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Is bij Leroy ook gelijk het licht uitgegaan?
Mooie sponsor heb je dan...
De sponsor wil niet langer geassocieerd worden met het slechte spel van Feyenoord. In het donker zie je niks
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Lekker Lerra, jij je BTS, wij door naar de volgende ronde, iedereen blij. Dit was de slechtste wedstrijd van Ajax dit seizoen (op PSV na), des te lekkerder om dan een puntje te stelen.
-
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Tottenham en Inter zo goed voor de dag zouden komen tegen PSV. De nauwkeurigheid en het tempo waarmee Tottenham PSV met de rug tegen muur zette waren toch wel indrukwekkend.
-
Gisteren een dramatisch saaie wedstrijd helaas, gelukkig wel 1 punt mee naar Amsterdam.
-
@patje1afca_nl said in Eredivisie:
Gisteren een dramatisch saaie wedstrijd helaas, gelukkig wel 1 punt mee naar Amsterdam.
huh het was super spannend man en ook nog is vol beleving van beide partijen.
veel fouten maar dat kwam omdat de teams elkaar geen centimeter ruimte gaven, veel strijd gezien en soms op het randje maar goed blijkbaar kijk jij liever Ajax - Emmen en dan 6-0 wint en vind dat het een top wedstrijd was -
Jordy Clasie zei na afloop ook nog het volgende :
''Wij hadden afgesproken om zo lang mogelijk met het licht aan spelen ''
-
@dave-jansen_nl
Dat zie ik absoluut niet liever, maar als je de wedstrijd vergelijkt met de thuiswedstrijd was de eerste helft heel saai, ajax haalde niet echt het '' aanvallende '' niveau van de voorgaande champions league wedstrijden!
-
@patje1afca_nl said in Eredivisie:
@dave-jansen_nl
Dat zie ik absoluut niet liever, maar als je de wedstrijd vergelijkt met de thuiswedstrijd was de eerste helft heel saai, ajax haalde niet echt het '' aanvallende '' niveau van de voorgaande champions league wedstrijden!
ja dat ben ik dan wel weer met je eens maar vond het geen saaie wedstrijd, althans ik zat me mijn billen geknepen te kijken hahaha
-
@patje1afca_nl Nouja, dit was imo juist echt CL voetbal. In pittige uitwedstrijden een gelijkspel voor de poorten van de hel wegslepen, en het karwei thuis afmaken. Zo doen de grote jongens het vaak ook. Een club als PSG stuurt clubs als Napoli, Shaktar en FC Basel in uitwedstrijden ook lang niet altijd van het kastje naar de muur. Uitwedstrijden nooit onderschatten. Een AEK uit straks is qua niveau denk ik al vergelijkbaar met Feyenoord uit bijv. Daar blijven we soms ook op een gelijkspel hangen.
-
Verdiensten van Benfica ook..Voor het oog minder strelend maar qua resultaat goud waard..
Daarbij over 2 wedstrijden beter dan Benfica...Volgende ronde met geluk tegen een ploeg uit de poule van Schalke/Porto...kwartfinale mooie loting (AS Roma, en dan Kluivert eruit schoppen..)en dan lig je er pas in de halve finale uit tegen Man City/Barca/Real/Bayern..
Maar eerst maar eens bij AEK zien te winnen..zoniet moeten we hopen dat Bayern zn plicht vervult..Bayern 1e in de poule wij 2e..Of winnen bij AEK en Benfica van Bayern...maken we het in eigen huis af tegen Bayern...
Met een beetje geluk gaat PSG niet door, ontloop je Liverpool en zijn er ineens kansen..
-
En geplaatst lekker bezig..saaie kutwedstrijd wel..Dit kwam door AEK die met 10man in de eigen 16 stond (ook muv Ponce), dan die Derksen zo zuur als maar zijn kan lopen zeiken over niks..Onterecht dat hij zich gisteren zo uitliet..
Maar 'we' zijn door, mooi voor het NL voetbal, Marc Overmars ook weer een harde piel van al die miljoenen die komen..
Thuis tegen Bayern bepalen wie groepshoofd word..waarschijnlijk een gelijkspel worden 'we' tweede.
Volgende ronde dan het liefst winnaar van de poule van schalke/porto OF Real Madrid..beide zijn te kloppen. Anders in deze volgorde..eerst Schalke/Porto en ronde erna Real Madrid (net als in 95 Real uitschakelen)..dan staat Ajax hoe gek het ook mag zijn gewoon in de halve finale..Zolang we daar Barcelona niet loten, zijn we niet eens kansloos...
En voor de verwachtte % op kans van slagen raad ik jullie aan de link van @DominicM_NL te bekijken..
WZAWZDB!
-
Mooi inderdaad dat Ajax zich bij de laatste 16 van de Champions League heeft geplaatst. Top prestatie! Dat de wedstrijd dan verschrikkelijk kut was boeit me verder niet zo veel. Het doel was de laatste 16 halen en dat is gelukt.
Derksen loopt overal op te zeiken, maar heeft 0,0 verstand van voetbal, dus die hoef je überhaupt niet serieus te nemen. Afgelopen maandag ook in Veronica Inside. Geeft ie een tirade dat die rode kaart van Thorsby op Lozano onterecht was, terwijl het gewoon een terechte rode kaart was. Doorgebroken speler neerhalen en het ontnemen van een scoringskans. Die verdediger van Heerenveen kon Lozano nooit meer tegenhouden. Maar Derksen ziet alleen de overtreding, die inderdaad op zichzelf geen rode kaart was. Derksen en co. zijn leuk voor een avondje entertainment, maar natuurlijk ongeschikt als analist.