Hoofdaccount veranderd van competitie
-
Denk dat het volgende met die storing te maken heeft, maar dit is uiterst vervelend.
@medard-sonneville_NL ziet opeens op 2 clubslots het duel staan welke hij speelt. Via beide clubslots komt hij in dezelfde competitie uit, dit terwijl @medard-sonneville_NL meedoet aan de battlecup. Daar kan hij nu niet meer bij?! Zie onderstaande screenshot:
https://www.onlinesoccermanager.nl/Users/2254097/Profile#profile-slotsDe battlecup die ook wordt gespeeld staat hier niet meer bij. Echter is @medard-sonneville_NL niet uit de battle cup gestapt en staat hij in die competitie nog gewoon in de managerlijst. Battlecup account zou zijn HA moeten zijn.
-
Bij mij hetzelfde probleem. Ik kan niet bij mijn 1e slot komen.
Dit is het slot waar ik mijn punten mee haal dus heel vervelend. -
Erg vervelend inderdaad. Ik heb alle bovenstaande issues doorgegeven aan Gamebasics. Hopelijk kan er snel een oplossing komen.
-
Ik ben nu gewoon uit de competitie geknikkerd.
-
Bij mij exact hetzelfde, 1e slot is nu vrij. Daar gaat m'n klassering. Wordt hier nog wat aan gedaan?
-
We zijn hier nog naar aan het kijken. Als we weer meten zal ik het zo snel mogelijk hier posten!
-
Alle problemen zouden nu opgelost moeten zijn. Mocht het niet zo zijn, dan graag even melden.
-
Bij mij exact hetzelfde, 1e slot is nu vrij. Daar gaat m'n klassering. Wordt hier nog wat aan gedaan?
@dhr-cdtjes_nl opgelost!
-
Geen nieuwe meldingen, dus dit topic kan gesloten worden.