Tussenstanden CrewCup
-
Kan je op die plek die daardoor ontstaat Golden Glory promoveren Die verdienen het.
-
@triple-444_nl Dan nog houdt je altijd de laagste divisie als joker waarin het kan zijn dat er minder aanmeldingen zijn dan teams, waardoor je dus met een crew minder speelt.
-
Zoals altijd worden er geen hoofd- en talentencrew in één divisie toegestaan. Maar ik ben momenteel helemaal niet bezig met wie waarin komt te spelen, dat is namelijk volledig afhankelijk van de uitkomst van de nieuwe opzet. En vanaf daar zullen crews van boven naar beneden worden ingedeeld o.b.v. het CC65 resultaat óf op basis van Alltime 3.0 ranking, afhankelijk van de uitkomst van de nieuwe opzet.
Hierin geldt overigens ALTIJD dat er bij het wegvallen van crews handhaving van een degradant boven een extra promotie gaat. Wat voor effect dit zal hebben op alle crews dat merken we vanzelf. Mocht het hypothetisch komen tot een keuze waarin er óf een extra crew in de EL blijft die anders zou degraderen óf een extra promo vanuit de Eredivisie, dan is het altijd zo geweest (en nu dus ook zo zijn) dat de crew in de EL gehandhaaft blijft.
Maar zoals gezegd... Eerst nieuwe opzet bepalen en daarna zien we wel verder.
-
Denk dat het gewoon gaat om wat het eerlijkste is en dat is in mijn optiek: de degradatie laten staan en dan de crew pakken uit de eredivisie die de meeste punten heeft in dit geval dus Golden Glory.
overigens deed Jurgen dit toen ook zo in de KL dus gezien zijn manier van werken lijkt het mij voor de hand liggend.
Maar het is natuurlijk aan Jurgen dus we horen het vanzelf wel -
@keejos_nl dan maak je van de laagste divisie 1 divisie die evt in 2 kan splitsen als het qua aanmeldingen meer word. Maar wat je zegt eerst maar de nieuwe opzet afwachten. Succes daarmee @Keejos_NL
-
@dave-jansen_nl wat jij zegt klopt niet met bericht van Jürgen boven jou
-
@triple-444_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@dave-jansen_nl wat jij zegt klopt niet met bericht van Jürgen boven jou
wat ik zeg klopt wel alleen ziet hij het in de CC anders dan in de KL hahaha
-
Ooit, toen de CC nog op individuele basis werd gespeeld, betekende degradatie van 1 persoon van OSU uit de CL de degradatie van 1 extra persoon van OSP (Chris Albers) vanuit de EL. Toen betekende dat een extra promovendus vanuit de eredivisie (en dat was ik, vandaar dat ik het nog weet). Dus nee, het is niet altijd zo geweest Jurgen
-
@keejos_nl Enkele nummers staan verkeerd, 5 staat boven de 4. 12 staat boven de 11, 15 boven de 14. 24 en 25 staan boven 21, 22 en 23. en nog een aantal andere
-
@yassin-mansousri_nl Dat kan ja, er is gesorteerd op de laatste kolom en ik heb de eerste kolom niet aangepast. Maar maakt weinig uit.
-
@keejos_nl oke
-
Volgens mij mis ik wat CC punten bij fc Voetsiebal of ligt dat aan mij? Kan me niet herinneren dat wij er zoveel hebben laten schieten..... alvast bedankt voor de reactie.
-
@vundezz_nl Ik zie jullie er inderdaad 2x in staan. Ik zal de punten even bij elkaar optellen.
-
@keejos_nl FC Augsburg staat 10e. MCDAWOUDY. en Eintracht Frankfurt 18
-
Volgens jullie line-up zou dat anders zitten. Maar uiteindelijk maakt het qua score niks uit. Heb 'm nu aan 't juiste team gekoppeld. Vanaf morgen zie je dat terug.