Politiek
-
Nou, maar eens de stemwijzer ingevuld (Overijssel). Beetje verrassend dat PvdA zo hoog naar voren komt; D66 en VVD had ik wel verwacht. Zal tussen die twee gaan.
-
@l0rdshishio_nl said in Politiek:
Nou, maar eens de stemwijzer ingevuld (Overijssel). Beetje verrassend dat PvdA zo hoog naar voren komt; D66 en VVD had ik wel verwacht. Zal tussen die twee gaan.
Je gaat toch niet deze nepcoalitie steunen. Wat je ook doet, stem iig niet op een coalitiepartij.
-
@suiz-luárez_nl ik ben best tevreden over deze coalitie en vind de meeste partijen die niet deelnemen aan de coalitie helemaal niks.
-
Nou ik vind D66 helemaal niks. Die twee christelijke partijen die nemen we niet serieus daar geloven ze nog in god (bij het CDA valt dat overigens wel mee). En de VVD is de achterlijkste partij die er bestaat. Stem PVV!
-
Is dat de stemwijzer voor de Provinciale Staten verkiezingen?
-
oh ja ik zie het ik ga die ook even invullen dan
-
- Referendum
Bij grote beslissingen moet de provincie een referendum organiseren.
Oneens: VVD, CDA, D66, ChristenUnie.
Zij willen van Nederland een dictatuur maken en maken al een beginnetje door niet naar het volk te luisteren.
-
Geen idee hoe je dat doet met die afbeelding Tom dus ik ga het maar gewoon uittypen:
50+: 64%
PvdA: 61%
GL: 55%
PvdD: 55%
D66: 52%
ChristenUnie: 52%
PVV: 50%
Jezus Leeft: 50%
VVD: 48%
FvD: 48%
Code Oranje: 43%
SP: 41%
CDA: 32%
LPZH: 27%
SGP: 23%Ik heb alle partijen meegenomen.
-
Ik lijk vrij links maar dat ben ik absoluut niet, ik ben groen en ik ga gewoon PVV stemmen in Zuid-Holland uiteraard.
-
@scheeftand_nl het volk is dom, ongeinformeerd en makkelijk beïnvloedbaar, dus prima plan zo'n dictatuur
-
@scheeftand_nl het volk is dom, ongeinformeerd en makkelijk beïnvloedbaar, dus prima plan zo'n dictatuur
Onzin. Jij bent echt dom.
-
Referenda werken gewoon niet. Het is alsof je een kind laat bepalen wat-ie eet. Die gaat niet voor spruitjes terwijl ze wel gezond zijn.
Een referendum als Brexit is prima. Ik ben het er niet meer eens, maar goed. Het volk heeft gesproken.
Maar soms moet je belastingverhoging doorvoeren, dat zou dan altijd tegengehouden worden door een referendum -
Dat zijn ook geen onderwerpen waar een referendum over gehouden moet worden duh
-
Vanmiddag zal ik ook eens de Stemwijzer invullen. Op voorhand zeg ik al dat CDA, CU, D66 en VVD sowieso naar mijn stem kunnen fluiten.
-
Zoals verwacht.
-
Prinstscreen + afbeelding uploaden via het wolkje met de pijl naar boven toe..
-
Nog 2 vragen aangepast na het beter te hebben gelezen kom ik hier op uit 0% overeenkomst met GL..
-
Beetje jammer en ook dat PvdD zo laag staat. Ik ben rechts maar wel extreem groen en dieren en milieu en natuur dus fuck de PVV om hun klimaatgedachtes! Maar ze krijgen wel mijn stem
-
Red het land, stem Forum voor Democratie!
-