Voetbal: Champions League & Europa League
-
@l-r-van-kessel_nl Ik verwacht niet dat ie er komt. Vooral nu er toch veel weerstand is en serieuze sancties opgelegd worden bij deelname. Wat betreft de uitsluiting, zal er vast wel iets opgenomen zijn in de regels, waardoor het gerechtvaardigd is.
Ik zie de CL en EL graag. Met zo'n Super League worden de grotere clubs ook alleen rijker en de kleinere krijgen op Europees gebied dan nog amper iets binnen.
Een wedstrijd zoals Bayern Munchen tegen (bijv) FK Rostov kan ook best amusant zijn, daar de kleinere clubs altijd spelen met een instelling dat ze niets te verliezen hebben. Dit kan soms leiden tot verrassende uitslagen en zie ook eens andere leuke spelers op de mat, waar je eerder nog niet van gehoord had.
-
MotM was Danny Makkelie.
Krijgen we dalijk een Engelse CL finale tussen City en Chelsea?
-
@l-r-van-kessel_nl ik denk niet dat Mbappe, Di Maria en neymar daar zin in hebben! Ze hebben Barcelona gesloopt en Bayern gepakt, dus maken zkr kans tegen City!
-
Laat Real maar de CL winnen. Ben fan ervan. Of anders desnoods Chelsea dan maar. Zolang het maar City of PSG niet is. Schijtclubs.
-
@furrax_nl Dalijk hebben we 2 all-english finales.
City-Chelsea
Arsenal-UnitedSuper Cup : United-City..
Maar ik ben het met je eens, laat qua naam a.u.b. Real winnen.
-
@l-r-van-kessel_nl heb je Arsenal gezien? Ik ben fan en heb gekeken, 2-1 is nog mager. Ben er totaal niet op gerust er thuis wel ''even'' 1-0 gewonnen wordt van Villareal...
-
@fc-legend-kyrill_nl Heb het niet gezien, al weet ik wel dat het spel van Arsenal niet om over naar huis te schrijven is.
Ik zie ze het eerlijk gezegd ook niet goedmaken tegen Villareal en de Europa League succescoach die zij hebben. -
Chelsea - City in de CL finale
ManU - Villareal in de EL finaleIk vind het eigg wel lastig om te kiezen wie ik als winnaars wil zien
In de CL miss toch City, maar dat is meer vanwege de trainer.
EL dan maar Villareal, vanwege Pablo Mari Kunnen we als NAC zijnde toch weer ff teren op het feit dat een oud-speler een prijs gewonnen heeft -
@maricja_nl schat Pablo Mari speelt niet voor Villareal maar voor Arsenal en die zijn juist uitgeschakeld
En hij heeft goed seizoen bij Arsenal Pablo Mari! -
@maricja_nl City vanwege het voetbal, Chelsea omdat zij de cup al eens eerder hebben gewonnen. Ook gun ik het Ziyech.
United-Villareal : United sowieso. Ook het beste voor de Nederlandse clubs in Europa.
-
Villareal wint gisteren na een penaltymarathon van United 1-1 (12-11) alleen De Gea miste zijn pingel.
PSV moet hierdoor een ronde eerder instromen in de kwalificatie. Waar ze kans hebben Galatasaray, Rapid Wien en nog 2 clubs te loten.
-
Wederom een Engelse finale en wederom niet een hele leuke wedstrijd.
Chelsea gelukkig wel gewonnen, de Bruyne heeft een aardig dik oog ben benieuwd of die op tijd fit is voor het EK.
Jammer dat Hakim geen minuten heeft gemaakt, die Werner is een prutser niet normaal.
Rudiger had donkerrood moeten krijgen.Supercup Chelsea-Villareal en dan begint het sprookje weer van voren af aan.
-
De voorrondes zijn al van start gegaan, PSV speelt tegen Galatasaray.
Wat zijn jullie verwachtingen, gaat PSV het nog wel redden tegen Cim Bom Bom?
In de Conference League mag Feyenoord tegen een clubje uit Kosovo, echter zijn de kleinste kiezelstenen al regelmatig een enorm struikelblok gebleken voor Feyenoord. Gaan zij het dit keer wel redden ?
Speelt Vitesse ook al een wedstrijd of is dat pas een ronde later?
AZ stroomt pas later in en Ajax is al geplaatst voor de groepsfase CL.
-
Verrassende afstraffing door PSV zeg, Heeft Galatasaray het tweede elftal gestuurd of zijn ze zo slecht geworden?
-
Galatasaray is flink afgezakt ja, zijn bezig met aankopen maar het duurt allemaal te lang.
-
PSV makkelijk door en moet tegen Midyetland, en daarna nog één ronde waarvan de loting a.s. maandag al is.
Feyenoord zwaar teleurstellend en een schande voor het Nederlandse voetbal met de hakken over de sloot door. In de volgende ronde wacht fc Luzern, als Feyenoord zo speelt is dat ook het eindstation.
Vitesse mag in de volgende ronde tegen : Dundalk uit Ierland.
-
De Conference League is toch niet wat ik ervan verwacht had als FC Drita niet meedoet
-
Ben blij dat ik moest werken en het niet heb gezien. Weten allemaal dat het een overgangsjaar wordt en de selectie niet op orde is, maar met zoveel moeite in de 90ste minuut winnen van een stel veredelde amateurs die in de middag nog Maccie gingen scoren is te zielig voor woorden.
-
PSV heeft weer een grote stap gezet, vermoedelijk in de play-off tegen Benfica. Hopelijk verliest PSV deze.
Puur vanwege het feit dat ik PSV niet levensvatbaar acht voor de CL en hen alleen punten zie pakken in de EL. Al laten ze dat ook al jaren liggen.
Feyenoord gaat vanavond een zware dobber hebben aan Luzern.
Vitesse maakt wel redelijk kans. -
PSV heeft zich geplaatst en mag het opnemen tegen Benfica in de play-offs.
Glasgow Ranger, Olympiakos en Rode Ster Belgrado zijn naar mijn mening verrassend genoeg al uitgeschakeld.
De play-offs gaan bepalen wie door stoten naar de groepsfase :
PSV-Benfica
As Monaco- Shaktar Donetsk
RB Salzburg- Brondby
Sherrif(Moldavie) - Dinamo Zagreb
Young Boys- Ferencfaros
Malmo-LoedogoretsPersoonlijk hoop ik op :
Benfica, Shaktar, Brondby, Sherrig, Ferenfaros en Malmo als ploegen die doorgaan.Malmo heeft volgens mij al ooit eens CL gespeeld , zoniet maken zij alsnog hun debuut in de CL(eerder wel EC 1 gespeeld), Sherrif en Ferencfaros worden dan de andere debutanten.
PSV zie ik liever uitgeschakeld worden omdat ik hen meer kansen in de EL toedien.
Wie zien jullie graag doorgaan?