SKHF Café
-
@hap-slik-weg_NL Was da dan?
-
@Marcelientje_NL Accord européen relatif au transport international des marchandises Dangereuses par Route". 1200 pagina's met allerlei kleine kutregels over gevaarlijke stoffen en het vervoeren ervan.
-
@hap-slik-weg_NL Dat klinkt echt als een feest :rofl:
-
@Marcelientje_NL Is het ook, dus ben veel aan Ctrl F-en. Anders is het niet te doen :surfer_tone3:
-
@hap-slik-weg_NL Geen idee wat die surferdude er doet, pc flipte hem van al die duuzend smileys.
-
@hap-slik-weg_NL
Het feit dat ik aan mijn scriptie moet, vergroot mijn forumactiviteit aanzienlijk -
@hap-slik-weg_NL Oh, ik dacht dat het ging om Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland
-
@Z-man_NL Rundfunk?
-
@timeenennaam_NL Nee, ARD
-
@timeenennaam_NL Hear hear
-
@Z-man_NL Misschien dat deze ADR bij Tim z'n scriptie van toepassing is? Schreef hij niet iets over een bepaalde periode in Duitsland.
-
@hap-slik-weg_NL Dunno
-
@hap-slik-weg_NL Volgens mij bedoel je @Balbo_NL.
-
Kut om weer tot die realisatie te komen .. OSM is een vreselijke afleiding voor je leerwerk.
-
@timeenennaam_NL Misschien. Zou kunnen. Geen idee eigenlijk. Waar gaat je scriptie überhaupt over Tim?
-
@TheTransporter_NL said in SKHF'16 Café:
@Glennevire_NL Ja prima hoor, bij jou?
Mooi mooi. Ja goed. Had me opgegeven voor een festival om te vrijwilligen per email . Verzonden op 18 oktober en krijg pas vanmiddag een berichtje via facebook chat. Denk dat ik maar niet ga komen, kan wel wat rust gebruiken in de weekenden. Studeer jij of werk je?
-
@timeenennaam_NL Spoor je nog cheaters op?
-
@Mur11_NL said in SKHF'16 Café:
Die avatars mogen wel groter eigenlijk, zo kut dat je nu niet direct kan scannen wie wat post. Daardoor lees ik som per ongeluk Scheeftand zijn posts..
Als ik een topic scan zie ik toch wel onmiddellijk wanneer jij iets hebt gepost hoor