CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Vanavond heb ik maar de mogelijkheid om rond 23u mij aan te melden voor de nieuwe CC. waardoor mijn scout 2 uur later vertrekt dan de rest, ga je hier dan ook rekening mee houden om mij te laten strijden met gelijke wapens door een extra regel in te stellen 'scouten mag pas vanaf 23u'? nee toch? is toch hetzelfde? door iedereen tegelijk uit te nodigen geef je per definitie al iedereen dezelfde wapens om mee te strijden. Zoals je zelf zegt: wat er nadien gebeurt, is niet meer voor de organisatie. Net als gisteren avond dus
-
Begrijp mij trouwens echt niet verkeerd. Ik heb bakken respect voor wat jullie allemaal doen qua organisatie.
ik vond/vind de herstart gewoon niet terecht. -
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Die spelers moeten vaker op het forum kijken
Wooper was er snel bij. Altijd wel een tip om even te dubbelchecken of alles goed gaat, GB kennende.Niveauloze reactie, speel het spel allang niet meer voor de forums, dat deed ik toen ik 16 was en de forums wel fatsoenlijk waren.
-
@mrauto_nl Excuseer, maar ik denk dat Mike 1 van de meest gerespecteerde managers is op osm. Iedereen mag zijn of haar mening zeggen, maar dan op een fatsoenlijke manier.
-
Berichtgeving in verband met BC
Ik heb deze middag de vraag gesteld bij Game Basics om de verloren BC te compenseren aan de spelers.
Ik heb net een bericht terug gekregen dat men iedereen die BC's uitgegeven heeft zal compenseren.
Ik vind dat het toch mag gezegd worden dat Game Basics hier heel correct in is.
-
@Furrax_NL
Tijd om je honden terug in hun hok te plaatsen -
@sir-heyvaert_nl easy game easy life, goed nu kan het forum weer dicht voor enkele maanden
-
@sir-dieter-l_nl jaren kan ook wel, totdat het oude terug is
-
In hun hok heb ik gezegd!!
-
Is dit het nieuwe just relax café?
-
Woef
-
@mrauto_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
, dat deed ik toen ik 16 was en de forums wel fatsoenlijk waren.
-
Wat een onzin kunnen mensen hier uitkramen zeg. Als je niet meer speelt voor het forum, ga dan lekker op je dooie gemak saaie competities spelen in plaats van Crew Cup. Als je hiervoor inschrijft is het logisch dat je gewoon dagelijks het forum even bijhoud of er nog dingen gezegd zijn.
Ik vind het persoonlijk ook vervelend om weer te restarten, maar snap Wooper volkomen dat het gewoon op een eerlijke manier moet gaan. Als de grootste klagers hier over de restart zelf ‘benadeeld’ worden dan klagen ze even goed mee. Accepteer gewoon lekker dat het zo is.
-
Ik sta soms versteld van de negatieve reacties richting organisatie. De heren(wooper, maar ik wil niemand anders tekort doen) zorgen keer op keer dat alles geregeld is omtrent de crewcup, Indeling, standen en altijd paraat om te antwoorden op vragen. Hulde voor de organisatie.
Ja het is jammer dat er herstart moet worden maar het is niet anders, 1 lijn trekken en spelen. Het vergelijk met "mag ik mijn scout anders ook pas om 23u versturen" is natuurlijk appels en peren vergelijken. Iedereen een gelijke kans geven, vanaf daar speel je. Een valse start wordt in iedere andere sport ook aangepakt.Desalniettemin lijkt het mij ook zeker het overwegen waard om de crewcup in het vervolg op een dinsdag te laten starten op pech/ellende met een weekend event te voorkomen.
Na dit gezegd te hebben wens ik iedereen een goede crewcup, moge de beste winnen!
Stijn
PS: Denk in oplossingen, niet in problemen
-
@ola-schatkistje_nl
Ik weet dat mijn vergelijking appels met peren vergelijken was, maar ik blijf erbij dat gisteren iedereen ook met een gelijke kans begonnen was.
Succes iedereen! -
@rísingstar_nl 't is allemaal in orde mijne jongen. Ze hebben de BC terug toegevoegd aan de managers die er gebruikt hadden, daarmee is alles weer in orde gebracht, verder had ik geen issues met de reset.
Ik hoef het forum toch niet in de gaten houden om in de Crew Cup te kunnen meedraaien.. wat voor zever is dat nu weer.. Ik ken de regels van de CC verder heb ik hier niets nodig, dus een verklaring als je had het hier maar moeten lezen is gewoon onzin. Als ik de tijd had gehad om het hier te lezen, zou elke andere manager geen nadeel mogen ondervonden hebben van de turbo scout. Want als ze niet de tijd hebben om binnen die uren na invite hun scout te versturen, moeten ze toch maar gewoon op hun dooie gemak saaie competities spelen i.p.v. Crew Cup..
Verder moeten we er niet over discussiëren en kunnen we gewoon van start met de CC, bovenstaande is enkel mijn mening op de situatie geen provocatie.
-
@sir-dieter-l_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@rísingstar_nl 't is allemaal in orde mijne jongen. Ze hebben de BC terug toegevoegd aan de managers die er gebruikt hadden, daarmee is alles weer in orde gebracht, verder had ik geen issues met de reset.
Ik hoef het forum toch niet in de gaten houden om in de Crew Cup te kunnen meedraaien.. wat voor zever is dat nu weer.. Ik ken de regels van de CC verder heb ik hier niets nodig, dus een verklaring als je had het hier maar moeten lezen is gewoon onzin. Als ik de tijd had gehad om het hier te lezen, zou elke andere manager geen nadeel mogen ondervonden hebben van de turbo scout. Want als ze niet de tijd hebben om binnen die uren na invite hun scout te versturen, moeten ze toch maar gewoon op hun dooie gemak saaie competities spelen i.p.v. Crew Cup..
Verder moeten we er niet over discussiëren en kunnen we gewoon van start met de CC, bovenstaande is enkel mijn mening op de situatie geen provocatie.
Ja toch, zielige reacties van sommige hier. Mensen die dus niet op fora kijken horen niet thuis in de CC, laten we dan gelijk de CC afschaffen
-
@sir-dieter-l_nl
Onze competitie was om 21.20 uur aangemaakt en dus hadden de vroege vogels de turbo scout. Om 21.35 uur werd er hier op het forum gepost dat ze het event stop hadden gezet. Dus als je om 21.36 uur pas je uitnodiging accepteerde en je scout op pad stuurde moest je 14 uur langer wachten terwijl je maar luttele minuten later in de competitie kwam.
Dat is dus wel degelijk oneerlijk en competitievervalsing.....
Het is dan toch niet meer als normaal dat er gerestart werd. Er hoort geen enkel voordeel of verschil te zijn. Dat iemand later zijn uitnodiging accepteert en zijn scout dus later terug is, is zijn eigen fout.Goed gehandeld van de organisatie en jullie treft geen enkele blaam. Respect wat jullie allemaal doen op vrijwillige basis.
Daarnaast is de competitie automatisch verwijderd en alle BC netjes terug gestort.
Alleen beginnen we een dagje later. Nou nou nou wat erg. Al dat gezeik hier is echt onbegrijpelijk. Schrijf een mail of brief naar GB en ga daar klagen. -
This post is deleted!