CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Ja ding dong, draai het dan ook om he. De spelers die klagen dat ze geen turbo scout hadden moeten maar vaker checken wanneer de competitie wordt aangemaakt om er snel genoeg bij te zijn om van iets te profiteren waar iedereen toegang tot had... Deze logica wordt toch ook niet gehanteerd?
Ik stel voor om in het vervolg standaard op dinsdag te starten, want drie keer op rij herstarten wordt maar al te hilarisch. En deze keer kan ik het eigenlijk niet begrijpen. iedereen had dezelfde mogelijkheden bij de start van de competitie.
Ik snap dat wooper met 'iedereen' rekening wil houden, maar het kan toch niet dat een minderheid klaagt en dat zij per definitie gelijk hebben? -
@sir-heyvaert_nl 3 keer op een rij? De vorige CC editie, daar is helemaal niks fout gelopen.
Ik ga er inderdaad rekening mee houden om de events op dinsdag te laten starten.
Wat de restart betreft. Ik wil elke crew de kans geven om te strijden met gelijke wapens. Ik denk dat dit nog altijd de eerlijkste manier is.
-
@mikevanderhilst_nl Want we spelen allemaal het spelletje om de fora te lezen... Organisatie staat hier ongeveer op het niveau van de developers bij GB.
-
@sir-dieter-l_nl De organisatie kan hier niks aan doen. Wij hebben ons werk gedaan door de pakketjes te maken, de crews te verdelen en elke crew aan te schrijven om hun line up te posten.
Wat er nadien gebeurt, daar kan de organisatie niks aan doen. Wij bepalen niet wanneer de events van GB beginnen en eindigen.
-
Vanavond heb ik maar de mogelijkheid om rond 23u mij aan te melden voor de nieuwe CC. waardoor mijn scout 2 uur later vertrekt dan de rest, ga je hier dan ook rekening mee houden om mij te laten strijden met gelijke wapens door een extra regel in te stellen 'scouten mag pas vanaf 23u'? nee toch? is toch hetzelfde? door iedereen tegelijk uit te nodigen geef je per definitie al iedereen dezelfde wapens om mee te strijden. Zoals je zelf zegt: wat er nadien gebeurt, is niet meer voor de organisatie. Net als gisteren avond dus
-
Begrijp mij trouwens echt niet verkeerd. Ik heb bakken respect voor wat jullie allemaal doen qua organisatie.
ik vond/vind de herstart gewoon niet terecht. -
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Die spelers moeten vaker op het forum kijken
Wooper was er snel bij. Altijd wel een tip om even te dubbelchecken of alles goed gaat, GB kennende.Niveauloze reactie, speel het spel allang niet meer voor de forums, dat deed ik toen ik 16 was en de forums wel fatsoenlijk waren.
-
@mrauto_nl Excuseer, maar ik denk dat Mike 1 van de meest gerespecteerde managers is op osm. Iedereen mag zijn of haar mening zeggen, maar dan op een fatsoenlijke manier.
-
Berichtgeving in verband met BC
Ik heb deze middag de vraag gesteld bij Game Basics om de verloren BC te compenseren aan de spelers.
Ik heb net een bericht terug gekregen dat men iedereen die BC's uitgegeven heeft zal compenseren.
Ik vind dat het toch mag gezegd worden dat Game Basics hier heel correct in is.
-
@Furrax_NL
Tijd om je honden terug in hun hok te plaatsen -
@sir-heyvaert_nl easy game easy life, goed nu kan het forum weer dicht voor enkele maanden
-
@sir-dieter-l_nl jaren kan ook wel, totdat het oude terug is
-
In hun hok heb ik gezegd!!
-
Is dit het nieuwe just relax café?
-
Woef
-
@mrauto_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
, dat deed ik toen ik 16 was en de forums wel fatsoenlijk waren.
-
Wat een onzin kunnen mensen hier uitkramen zeg. Als je niet meer speelt voor het forum, ga dan lekker op je dooie gemak saaie competities spelen in plaats van Crew Cup. Als je hiervoor inschrijft is het logisch dat je gewoon dagelijks het forum even bijhoud of er nog dingen gezegd zijn.
Ik vind het persoonlijk ook vervelend om weer te restarten, maar snap Wooper volkomen dat het gewoon op een eerlijke manier moet gaan. Als de grootste klagers hier over de restart zelf ‘benadeeld’ worden dan klagen ze even goed mee. Accepteer gewoon lekker dat het zo is.
-
Ik sta soms versteld van de negatieve reacties richting organisatie. De heren(wooper, maar ik wil niemand anders tekort doen) zorgen keer op keer dat alles geregeld is omtrent de crewcup, Indeling, standen en altijd paraat om te antwoorden op vragen. Hulde voor de organisatie.
Ja het is jammer dat er herstart moet worden maar het is niet anders, 1 lijn trekken en spelen. Het vergelijk met "mag ik mijn scout anders ook pas om 23u versturen" is natuurlijk appels en peren vergelijken. Iedereen een gelijke kans geven, vanaf daar speel je. Een valse start wordt in iedere andere sport ook aangepakt.Desalniettemin lijkt het mij ook zeker het overwegen waard om de crewcup in het vervolg op een dinsdag te laten starten op pech/ellende met een weekend event te voorkomen.
Na dit gezegd te hebben wens ik iedereen een goede crewcup, moge de beste winnen!
Stijn
PS: Denk in oplossingen, niet in problemen
-
@ola-schatkistje_nl
Ik weet dat mijn vergelijking appels met peren vergelijken was, maar ik blijf erbij dat gisteren iedereen ook met een gelijke kans begonnen was.
Succes iedereen!