Beste start
-
Hoi,
Na enige jaren afwezigheid heb ik de weg naar OSM terug gevonden.
SK en PSK is kennelijk verdwenen en Bosscoins zijn in de plaats gekomen. Vermoedelijk ga ik de komende dagen/weken nog tal van andere zaken ontdekken.Nu wil ik eigenlijk wel eens concreet weten hoe jullie ideale start eruit ziet? Hoe gaan jullie te werk om zo een sterk mogelijk team te maken?
Bedankt om jullie ervaringen te delen!
-
Gebruik je voorbereidingsdagen goed. Je kan tegenwoordig voor 5 coins een speler direct verkopen, maar dan wel voor 1x zijn waarde. Je kan nu overdag trainen, ipv kiezen tussen een speler laten trainen of opstellen. Ik geloof dat je door de timers te skippen max 3x per dag kan trainen. Oefenwedstrijden max 4x per dag, die kunnen ook trainingsprogressie geven. Scouten kan niet op een specifieke speler, maar je kan wel wat andere opties meegeven. Vrijwel alle timers kunnen met coins versneld worden, dus voor de optimale start ben je eigenlijk verplicht veel coins te gebruiken.
-
Welkom terug op OSM! Ik heb je topic verplaatst naar OSM: Het Spel. Het Hulp-forum is niet bedoeld om een discussie op gang te zetten, maar alleen om vragen te stellen of om bugs te melden.
Veel succes met je vernieuwde OSM-carrière!
-
@123454321abcd_NL ik wil her namelijk zo clean mogelijk doen d.w.z. met veel handelen en zo weinig mogelijks bosscoins. Ik heb er natuurlijk wel wat gekocht voor mijn competities te kunnen starten, maar ik wil ze zo min mogelijk gebruiken voor te scouten en spelers te kopen/verkopen. Natuurlijk moet je hierbij wat geluk hebben met spelers die op de transferlijst komen.
-
In het begin kan je spelers meestal wel voor de maximale prijs (2.5x) verkopen. Scouten is vrij duur, dus dat doe ik meestal ook niet.
-
@123454321abcd_NL tippie: hele dure spelers niet voor de max verkopen