Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Osm app elke dag opnieuw instaleren irritant

Osm app elke dag opnieuw instaleren irritant

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
5 Posts 2 Posters 330 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Carphunter79_NLC Offline
    Carphunter79_NLC Offline
    Carphunter79_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #1

    Goede morgen, merk de laatste tijd dat elke dag me osm app vastloopt . Precies net voor de wedstrijd lope al mn slots vast waardoor ik alleen dat voetballetje zie draaien zonder beeld alles valt weg. Er is dan maar weer 1 oplossing om heel snel de app te verwijderen en heel snel weer instaleren. Dan doet ie het wel weer maar vind het wel vervelend worden nu. Heb het nu elke dag. En elke keer word me weer uitgelegd hoe de scout en alle opties werke. Plus moet weer me wedstrijd van de vorige dag weer bekijken. Mijn vraag is ben ik de enige die deze klachten heb?? Misschien heb me telefoon er geen zin meer in??? Kan hier is wat aan gedaan worden?? Dat de app gewoon normaal werkt?? Heb geen tijd om osm op de computer te spelen. En ga niet elke dag osm verwijderen en opnieuw installeren. Grtzz carphunter79

    FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
    • Carphunter79_NLC Carphunter79_NL

      Goede morgen, merk de laatste tijd dat elke dag me osm app vastloopt . Precies net voor de wedstrijd lope al mn slots vast waardoor ik alleen dat voetballetje zie draaien zonder beeld alles valt weg. Er is dan maar weer 1 oplossing om heel snel de app te verwijderen en heel snel weer instaleren. Dan doet ie het wel weer maar vind het wel vervelend worden nu. Heb het nu elke dag. En elke keer word me weer uitgelegd hoe de scout en alle opties werke. Plus moet weer me wedstrijd van de vorige dag weer bekijken. Mijn vraag is ben ik de enige die deze klachten heb?? Misschien heb me telefoon er geen zin meer in??? Kan hier is wat aan gedaan worden?? Dat de app gewoon normaal werkt?? Heb geen tijd om osm op de computer te spelen. En ga niet elke dag osm verwijderen en opnieuw installeren. Grtzz carphunter79

      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NL
      Moderator NL
      wrote on last edited by
      #2

      @Carphunter79_NL

      Hoi,

      Dat is niet zo mooi. Zou je willen aangeven wat de versie van je besturingssysteem is en wat de versie is van de OSM-app?

      Carphunter79_NLC 1 Reply Last reply
      0
      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

        @Carphunter79_NL

        Hoi,

        Dat is niet zo mooi. Zou je willen aangeven wat de versie van je besturingssysteem is en wat de versie is van de OSM-app?

        Carphunter79_NLC Offline
        Carphunter79_NLC Offline
        Carphunter79_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #3

        @FC-Eddie_NL hoi Eddie thnx voor je snelle reactie👍 ik speel op een samsung toestel android . De versie is 3.4.48.2. . Meestal had ik het 2 keer per maand daar kan ik wel mee leve. Maar nu is het elke dag en dat is behoorlijk irritant. Hoop dat er wa aan gedaan kan worden🤔 mvgr carphunter79

        FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
        0
        • Carphunter79_NLC Carphunter79_NL

          @FC-Eddie_NL hoi Eddie thnx voor je snelle reactie👍 ik speel op een samsung toestel android . De versie is 3.4.48.2. . Meestal had ik het 2 keer per maand daar kan ik wel mee leve. Maar nu is het elke dag en dat is behoorlijk irritant. Hoop dat er wa aan gedaan kan worden🤔 mvgr carphunter79

          FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NL
          Moderator NL
          wrote on last edited by FC Eddie_NL
          #4

          @Carphunter79_NL

          Je hebt de nieuwste versie van de OSM-app, dus het ligt in ieder geval niet aan een verouderde versie. Zou je de onderstaande stappen willen volgen? Wellicht dat dit het probleem oplost. Zorg ervoor dat je een mogelijk hebt om weer opnieuw op je account in te kunnen loggen (via gebruikersnaam + wachtwoord of een koppeling met je Facebook-account of Google Play-account.)

          1. Verwijder alle app-data
          2. Verwijder de OSM-app
          3. Herstart je telefoon
          4. Installeer de OSM-app weer opnieuw
          1 Reply Last reply
          0
          • FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by
            #5

            Geen reactie verder, dus ik ga er vanuit de problemen zijn verholpen. Bij deze sluit ik dit topic.

            1 Reply Last reply
            0
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes


            • Login

            • Login or register to search.
            • First post
              Last post
            0
            • Categories
            • Recent
            • Tags
            • Popular