Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan."

Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan."

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
21 Posts 5 Posters 1.7k Views 5 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #5

    Ik heb de melding nu ook een keer op de trainingspagina gehad. De melding verschijnt meestal 1x, als ik naar een andere pagina ga en weer terugkeer dan werkt het wel. Ook merk ik dat ik de volgende dag steeds opnieuw moet inloggen, de pagina onlinesoccermanager.nl/career die onder mijn favorieten staat is steeds blanco en wanneer ik career weghaal dan moet ik opnieuw inloggen.

    Maar ik ben toch benieuwd of andere managers die via de website spelen ook regelmatig foutmeldingen krijgen de laatste dagen.

    1 Reply Last reply
    0
    • FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NL
      Moderator NL
      wrote on last edited by
      #6

      @KoningCo_NL

      Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

      Wat betreft het niet ingelogd blijven: Ik merk dat deze functie niet werkt als je de browser volledig afsluit. ik zal hier even navraag naar doen.

      KoningCo_NLK 1 Reply Last reply
      0
      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

        @KoningCo_NL

        Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

        Wat betreft het niet ingelogd blijven: Ik merk dat deze functie niet werkt als je de browser volledig afsluit. ik zal hier even navraag naar doen.

        KoningCo_NLK Offline
        KoningCo_NLK Offline
        KoningCo_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #7

        @FC-Eddie_NL
        Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome: Versie 83.0.4103.116 (Officiële build) (64-bits)
        Het niet ingelogd blijven heb ik nog steeds. Daarnaast heb ik de laatste 3 dagen bijgehouden waar ik de melding "er is iets verkeerd gegaan" krijg en dit kwam het vaakst voor bij de spion, maar ook op deze pagina's:

        Selectie
        training
        geld op bank zetten (vaakst)
        wijzigen aanvoerder
        wijzigen opstelling van 4-3-3 naar 4-4-2
        speler van transferlijst halen
        speler opnieuw op de transferlijst zetten
        speler van de transferlijst kopen

        Als ik vervolgens dezelfde pagina opnieuw open dan werkt het wel weer. Maar het is vervelend om zoveel foutmeldingen te krijgen sinds de update van ruim een week geleden.

        FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
        0
        • KoningCo_NLK KoningCo_NL

          @FC-Eddie_NL
          Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome: Versie 83.0.4103.116 (Officiële build) (64-bits)
          Het niet ingelogd blijven heb ik nog steeds. Daarnaast heb ik de laatste 3 dagen bijgehouden waar ik de melding "er is iets verkeerd gegaan" krijg en dit kwam het vaakst voor bij de spion, maar ook op deze pagina's:

          Selectie
          training
          geld op bank zetten (vaakst)
          wijzigen aanvoerder
          wijzigen opstelling van 4-3-3 naar 4-4-2
          speler van transferlijst halen
          speler opnieuw op de transferlijst zetten
          speler van de transferlijst kopen

          Als ik vervolgens dezelfde pagina opnieuw open dan werkt het wel weer. Maar het is vervelend om zoveel foutmeldingen te krijgen sinds de update van ruim een week geleden.

          FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NL
          Moderator NL
          wrote on last edited by
          #8

          @KoningCo_NL

          Ik heb dit gemeld bij Gamebasics.

          1 Reply Last reply
          0
          • KoningCo_NLK KoningCo_NL

            @FC-Eddie_NL
            Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome: Versie 83.0.4103.116 (Officiële build) (64-bits)
            Het niet ingelogd blijven heb ik nog steeds. Daarnaast heb ik de laatste 3 dagen bijgehouden waar ik de melding "er is iets verkeerd gegaan" krijg en dit kwam het vaakst voor bij de spion, maar ook op deze pagina's:

            Selectie
            training
            geld op bank zetten (vaakst)
            wijzigen aanvoerder
            wijzigen opstelling van 4-3-3 naar 4-4-2
            speler van transferlijst halen
            speler opnieuw op de transferlijst zetten
            speler van de transferlijst kopen

            Als ik vervolgens dezelfde pagina opnieuw open dan werkt het wel weer. Maar het is vervelend om zoveel foutmeldingen te krijgen sinds de update van ruim een week geleden.

            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by
            #9

            @KoningCo_NL

            Gisteren is er weer een nieuwe versie van de website live gegaan. Krijg je nu nog steeds deze foutmeldingen?

            KoningCo_NLK 2 Replies Last reply
            0
            • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

              @KoningCo_NL

              Gisteren is er weer een nieuwe versie van de website live gegaan. Krijg je nu nog steeds deze foutmeldingen?

              KoningCo_NLK Offline
              KoningCo_NLK Offline
              KoningCo_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by KoningCo_NL
              #10

              @FC-Eddie_NL Ja zojuist nog een foutmelding gehad toen ik de speler Lazzari van de transferlijst probeerde te kopen op subaccount 2 (Minnesota United).

              1 Reply Last reply
              0
              • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                @KoningCo_NL

                Gisteren is er weer een nieuwe versie van de website live gegaan. Krijg je nu nog steeds deze foutmeldingen?

                KoningCo_NLK Offline
                KoningCo_NLK Offline
                KoningCo_NL
                Dutch Users
                wrote on last edited by
                #11

                @FC-Eddie_NL Is hier nog reactie op gekomen de afgelopen 3 weken? Ik krijg de meldingen nog steeds, zojuist zelfs al voordat ik ingelogd had.

                1 Reply Last reply
                0
                • Aurélie Melis_NLA Offline
                  Aurélie Melis_NLA Offline
                  Aurélie Melis_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by
                  #12

                  Krijg de melding inderdaad ook meer en meer..

                  S 1 Reply Last reply
                  0
                  • Aurélie Melis_NLA Aurélie Melis_NL

                    Krijg de melding inderdaad ook meer en meer..

                    S Offline
                    S Offline
                    Silvester J_NL
                    wrote on last edited by
                    #13

                    @Aurélie-Melis_NL
                    Hoi,

                    Zou jij in dat geval graag ook op de onderstaande vragen antwoord kunnen geven? Dan rapporteren we dit namelijk voor je.

                    @FC-Eddie_NL said in Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan.":

                    @KoningCo_NL

                    Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

                    Community Manager: OSM NL

                    KoningCo_NLK 1 Reply Last reply
                    0
                    • S Silvester J_NL

                      @Aurélie-Melis_NL
                      Hoi,

                      Zou jij in dat geval graag ook op de onderstaande vragen antwoord kunnen geven? Dan rapporteren we dit namelijk voor je.

                      @FC-Eddie_NL said in Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan.":

                      @KoningCo_NL

                      Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

                      KoningCo_NLK Offline
                      KoningCo_NLK Offline
                      KoningCo_NL
                      Dutch Users
                      wrote on last edited by
                      #14

                      @Silvester-J_NL Wat mij specifiek opvalt is dat de Oops meldingen erg vaak komen bij het afronden van de training wanneer de timer net afgelopen is. Ik kreeg vanochtend bij alle 4 de getrainde spelers op mijn sub 4 (Heerenveen) een Oops-melding en moest steeds de pagina opnieuw openen om de training van de volgende speler af te ronden.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • KoningCo_NLK Offline
                        KoningCo_NLK Offline
                        KoningCo_NL
                        Dutch Users
                        wrote on last edited by
                        #15

                        En zojuist precies hetzelfde bij het afronden van de training op mijn hoofdaccount (Philadelphia Union).

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • KoningCo_NLK Offline
                          KoningCo_NLK Offline
                          KoningCo_NL
                          Dutch Users
                          wrote on last edited by
                          #16

                          Dit topic loopt al vanaf 19 juni en het begint een beetje vervelend te worden dat hier geen vooruitgang in zit. Wie pakt dit op?

                          Ik heb de indruk dat het komt door de langere laadtijd van de site, als ik sneller door de site klik dan krijg ik vaker de melding "Oops... Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum." Dit gebeurt dus al sinds de update van 17 juni.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • wooper_NLW Offline
                            wooper_NLW Offline
                            wooper_NL
                            Community Manager
                            wrote on last edited by
                            #17

                            Dit staat nog altijd op "pending" in de bug lijst. Dus ze zijn er nog mee bezig.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • FC Eddie_NLF Offline
                              FC Eddie_NLF Offline
                              FC Eddie_NL
                              Moderator NL
                              wrote on last edited by
                              #18

                              Deze foutmeldingen zouden nu met versie 3.112.2 van de webversie verdwenen moeten zijn.

                              KoningCo_NLK 1 Reply Last reply
                              0
                              • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                                Deze foutmeldingen zouden nu met versie 3.112.2 van de webversie verdwenen moeten zijn.

                                KoningCo_NLK Offline
                                KoningCo_NLK Offline
                                KoningCo_NL
                                Dutch Users
                                wrote on last edited by
                                #19

                                @FC-Eddie_NL Ze zijn niet verdwenen. Ik kreeg ze ook gisteravond nog. Waarschijnlijk door de lange laadtijd van de website. Misschien komen ze op drukke tijden (bijvoorbeeld de simulatietijd van de website of wanneer een transfer worker langs komt) vaker voor dan anders.

                                FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                                0
                                • KoningCo_NLK KoningCo_NL

                                  @FC-Eddie_NL Ze zijn niet verdwenen. Ik kreeg ze ook gisteravond nog. Waarschijnlijk door de lange laadtijd van de website. Misschien komen ze op drukke tijden (bijvoorbeeld de simulatietijd van de website of wanneer een transfer worker langs komt) vaker voor dan anders.

                                  FC Eddie_NLF Offline
                                  FC Eddie_NLF Offline
                                  FC Eddie_NL
                                  Moderator NL
                                  wrote on last edited by
                                  #20

                                  @KoningCo_NL

                                  Mochten de foutmeldingen nog steeds komen, probeer dan eens om de cookies en cache te verwijderen. Indien je een adblocker gebruikt, zet die dan uit.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • FC Eddie_NLF Offline
                                    FC Eddie_NLF Offline
                                    FC Eddie_NL
                                    Moderator NL
                                    wrote on last edited by
                                    #21

                                    Geen reactie verder, dus we gaan er vanuit dat de problemen zijn opgelost. Mocht dat niet zo zijn, meldt dit dan opnieuw, inclusief de tijdstippen dat deze foutmelding voorbij komt.

                                    1 Reply Last reply
                                    -1
                                    Reply
                                    • Reply as topic
                                    Log in to reply
                                    • Oldest to Newest
                                    • Newest to Oldest
                                    • Most Votes


                                    • 1
                                    • 2
                                    • Login

                                    • Login or register to search.
                                    • First post
                                      Last post
                                    0
                                    • Categories
                                    • Recent
                                    • Tags
                                    • Popular