Bwin promo Bosscoins niet ontvangen
-
Dus, ik heb me aangemeld op Bwin, gestort, blabla en ik zou hiervoor +- 2800 bosscoins voor moeten krijgen volgens hun actie.
Ondertussen al bijna een week verder, en raad eens? Idd nog niks ontvangen, ik kan ook niet zien hoe of wat aangezien het niet aan mijn account gekoppeld is maargoed. Wie moet ik hiervoor contacteren, want ik heb niet voor niet geld uitgegeven aan bwin........ -
@Boyka2012_NL said in Bwin promo Bosscoins niet ontvangen:
Dus, ik heb me aangemeld op Bwin, gestort, blabla en ik zou hiervoor +- 2800 bosscoins voor moeten krijgen volgens hun actie.
Ondertussen al bijna een week verder, en raad eens? Idd nog niks ontvangen, ik kan ook niet zien hoe of wat aangezien het niet aan mijn account gekoppeld is maargoed. Wie moet ik hiervoor contacteren, want ik heb niet voor niet geld uitgegeven aan bwin........Kan ik hieruit opmaken dat je je account op Bwin niet vanuit de Bussinessclub op OSM hebt aangemaakt? Als dat zo is kunnen we niets voor je doen. Die aanbiedingen voor (gratis) Bosscoins gelden natuurlijk alleen als je vanuit je OSM account op die aanbiedingen klikt die in de Bussinessclub vermeld staan.
Indien je wel via de Bussinessclub op de Bwin actie hebt geklikt en van daar uit een account op Bwin hebt aangemaakt kan het tot 7 dagen duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd. Indien je na die 7 dagen nog geen Bosscoins hebt ontvangen kan je contact op nemen met de externe partij die deze actie in beheer heeft.
Ga daarvoor naar de Bussinesclub en klik op het mannetje waaronder de aanbieding vermeld staat. Op die pagina is er dan een mogelijkheid om ondersteuning aan te vragen bij ontbrekende Bosscoins.